• Obzoki

    Kille söker vänner/bekantskap i Borås - Tjejer som killar

    Hej! 

    Jag är en glad, social, lättsam och faktiskt rätt kul kille på 36år ifrån Borås som söker vänner/bekantskap.

    Märkligt sätt att gå tillväga, men jag är inte den som är den! Och det är inte alltid helt lätt detta med att hitta vänner.

    För min del gör det ingen skillnad på om det är tjejer eller killar. Så var INTE rädd att skriva bara för att du råkar vara av det kvinnliga könet. Tvärtom, när det gäller vänskap gör jag ingen som helst skillnad på det. Det vore bara kul! Bara ni är inte tar saker på för stort allvar, dvs. kan träffas och se det som en kul grej!

    Jag söker definitivt inte en partner i detta, även om jag otroligt nog är singel för tillfället. Nej, nu vill jag utöka mitt sociala nätverk då det av olika anledningar känns begränsat. 

    Jag har en fantastisk dotter på 6år så har du själv barn så är det superkul. Då kan det handla om kanske enkla lekplatshäng, picknickar eller andra aktiviteter med våra barn. Men barn är verkligen inget krav. Nejdå, alla är välkomna att säga hej.

    Det måste finnas någon likasinnad där ute. Eller är ni ett befintligt kompisgäng som kan tänka er fler vänner så varför inte! Du kanske har en man som bara sitter där hemma och gör inget. Tipsa om mig! Haha!

    Mina intressen är förutom familj - Film & Tv, Design, Konst, En väl balancerad nivå sport och spel av alla di sorter. Men jag är inte insnöad, intresserad av det mesta man kan prata om och har väldigt lätt för att hitta nya saker jag uppskattar att göra. Gå ut och ta en öl helt spontant efter jobb är en grej jag typiskt uppskattat. Eller starta ett frisbeegolf-lag att gå lite rundor med ibland. Vad vet jag!

    Jag är en social kameleont och du kan vara trygg i att jag är högst normal och lättsam kille som inte är det minsta efterhängsen.

    Vet inte mer vad jag skall skriva. Skriv, det vore kul! Vet inte hur det funkar här, om man kan privatmessa. Gör gärna det i så fall. 

    (Oj vad jobbigt om man inte får ett enda svar! Lämna mig inte hängande här! Haha... )

  • Svar på tråden Kille söker vänner/bekantskap i Borås - Tjejer som killar
  • Obzoki
    Fia365 skrev 2016-12-30 12:06:12 följande:

    Hej!


    Hehe, hej Fia365! Vad skönt att jag fick ett svar i tråden, även om du bara vill säga hej. Nu känner jag mig mer till ro
  • Obzoki

    Inte mycket fart här i tråden, men jag har fått meddelande privat insåg jag när jag väl loggade in. Klantigt, japp! Skall se till att vara inloggad framöver! Haha...

    Är det någon mer som är intresserad av att få lite nya bekanta så är det bara att skriva till mig. Blir vi fler så är det ju bara kul! Tjejer som killar gör ingen skillnad.

Svar på tråden Kille söker vänner/bekantskap i Borås - Tjejer som killar