• Mamma91a

Bf september följas åt? Sthlm

Bf 7 september, plussade 29:) bor i Sthlm

• Mamma91a

Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)

• Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-01 21:56:59 följande:
    Har absolut inget emot en FB-tråd men jag vill vara anonym ett bra tag till så jag hoppar i så fall på det senare :) Men ni kan väl stanna här med? Blir så tomt i trådarna för oss anonyma :(
    Förstår :) absolut om det blir en så kan du:) stannar gärna här ändå :)
  • Mamma91a

tiden går så långsamt, vill ha v 12. är bara i 4+3. denna period är den mest jobbiga, man oroar sig hela tiden om missfall och man undrar om det verkligen är något i magen :)

• Mamma91a
    Widdy skrev 2017-01-03 12:21:51 följande:

Hoppar på även denna tråd. beräknad 7/9 :) ja man e minst sagt nervös för att det inte ska gå bra, känns lite för bra för att vara sant! 

Grattis :)
    Ja nervös är förnamnet. Ringde mvc idag men det känns fortfarande overkligt :( man är så rädd för missfall
  • Mamma91a
    S a n n a skrev 2017-01-03 16:24:49 följande:

Jag ordnar gärna en fb grupp. Väntar fjärde barnet Går det att skicka sitt namn till mig här så jag kan ordna en grupp

Jag har skickat :)
  • Mamma91a
    Louisekoping skrev 2017-01-06 19:37:45 följande:

Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
    Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)

Skriv din e-post som är kopplad till fb i ett meddelande så lägger jag till dig :)
  • Mamma91a
    Mediamamman skrev 2017-01-08 10:39:43 följande:

Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.

Känner likadant här. Är så trött så jag skulle behöva sova i 1 dygn utan att gå upp. Hoppas du mår bättre snart.
  • Mamma91a
    Birdiz skrev 2017-01-10 10:16:46 följande:
    Skulle också gärna vilja vara med i fb-gruppen. Vecka 4 för mig :)
    Skicka ett meddelande till mig med mejlen som e kopplas till fb så bjuder jag in dig :)

Grattis till plusset
  • Mamma91a
    Mediamamman skrev 2017-01-12 22:24:45 följande:

Jag vill också va med i en grupp på fb ????

Skriv ett meddelande med din mejl som e kopplad till fb så bjuder jag in Dig:)
  • Mamma91a
    KiinaJ skrev 2017-01-13 13:46:03 följande:

Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).

Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.

Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?

Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!

Grattis till er andra också!

Grattis. Håller tummarna att det går 40 v innan bebis vill ut.

Jag är uppväxt i Tyresö men bor inte kvar. Dock är jag där ofta då vår släkt bor där.
  • Mamma91a
    Mediamamman skrev 2017-01-13 09:00:28 följande:

Varför blir det hundra stycken frågetecken i texterna?! Ser ut som jag skriver skit bitchigt ju haha

Haha, det beror på att du använt emoji:)
  • Mamma91a
    KiinaJ skrev 2017-01-13 13:46:03 följande:

Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).

Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.

Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?

Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!

Grattis till er andra också!

Btw jag la till dig. Du borde ha fått ett mejl :)
  • Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-20 07:11:31 följande:

Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?

Den är öppen, dock är den inte aktiv :/
  • Mamma91a
    Enra skrev 2017-01-19 10:41:44 följande:

Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?

Den är inte direkt aktiv. Men skriv meddelande till mig med din mejl som e kopplad till Facebook så bjuder jag in dig, du får då ett mejl på mejlen :)
  • Mamma91a
    bamboobaby skrev 2017-01-20 07:11:31 följande:

Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?

Men skriv meddelande till mig med din mejl som e kopplad till Facebook så bjuder jag in dig, du får då ett mejl på mejlen :) kanske blir mer aktiv med fler medlemmar :)
  • Mamma91a
    obi skrev 2017-01-21 19:05:42 följande:

Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!! 

Grattis:)
Svar på tråden Bf september följas åt? Sthlm