Bf september följas åt? Sthlm
Bf 7 september, plussade 29:) bor i Sthlm
Bf 7 september, plussade 29:) bor i Sthlm
Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)
tiden går så långsamt, vill ha v 12. är bara i 4+3. denna period är den mest jobbiga, man oroar sig hela tiden om missfall och man undrar om det verkligen är något i magen :)
Hoppar på även denna tråd. beräknad 7/9 :) ja man e minst sagt nervös för att det inte ska gå bra, känns lite för bra för att vara sant!
Jag ordnar gärna en fb grupp. Väntar fjärde barnet Går det att skicka sitt namn till mig här så jag kan ordna en grupp
Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)
Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.
Jag vill också va med i en grupp på fb ????
Vet inte hur man gör????
Men jag tror det är emeeliee_a@hotmail.com
Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).
Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.
Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?
Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!
Grattis till er andra också!
Varför blir det hundra stycken frågetecken i texterna?! Ser ut som jag skriver skit bitchigt ju haha
Hej. Jag vill gärna också hoppa in här och i gruppen på Facebook (kiina.a@hotmail.com).
Jag hade enl gyn ägglossning den 23/12 så bf är den 14-15 september. Det blir mitt tredje barn, men första (fullgågna ???? förhoppningsvis) med min man. De andra två är med en man som i princip är ute ur bilden. Jag bor i Tyresö.
Haft utomkvedshavandeskap innan (med min man) och diverse problem som pcos och cellförändringar på det. Nu är jag nojig att det inte ska gå hela vägen. I två dagar nu har jag haft ont på magen, alltså på skinnet. Någon som känt samma? Eller vet vad det beror på?
Denna graviditet känns helt olikt mina andra. Vi har nu försökt i ca 4 månader innan jag plussade. Så glad!
Grattis till er andra också!
Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?
Vill gärna också vara med i Sthlms grupp :) om inget oväntat händer blir vi tre i slutet av september. Vem kontaktat man?
Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?
Har bf 18 september bor också i sthlm :) v7 på måndag!!!