Bf september följas åt? Sthlm
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Hej
Alltid kul att prata med andra i samma sits
Sista mensen va 30/11 pulsade först idag. För tre dagar sen visade sig inget. Tror testet va dåligt
Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.
Hej!
Jag hänger också gärna med på denna tråd. Bör vara i vecka 5 om jag räknat rätt. Är som ni säkert märker första för mig. :)
Jag måste fråga, är ni också helt upp och ner av alla hormoner? Jag har ångestsyndrom i vanliga fall och har en rätt kraftig kräkfobi, så ni kan ju tänka er oron för illamående... Har hittills klarat mig med ömma bröst och trötthet och tyvärr rejäla ångestattacker. Nån som upplevt liknande och kan komma med glada tillrop om när det planar ut? #hoppaspåsnart
Hej mammor!
Har bf 20/9, är bara i 4+1 idag men plussade för 4-5 dagar sen.
Bor i Sthlm och är gärna med i en (hemlig) facebookgrupp :)
Jag vill också va med i en grupp på fb ????
Jag vill också va med i en grupp på fb ????
Varför blir det hundra stycken frågetecken i texterna?! Ser ut som jag skriver skit bitchigt ju haha
Plussade i tisdags så borde få nån gång i sep :) första gången. Känner mig lite som Bambi på hal is, tog på bara andra försöket. Hade förberett mig på en lång kamp då jag pga autoimun sjukdom borde ha svårt att bli gravid.
Har hitt tills känt av svullen mage och halsbränna. Halsbrännan fixa Novalucol.
Sen har jag blivit väldigt virrig glömmer vad jag gör och ska göra, tappar bort saker osv. Men det kan va för att jag helt enkelt har så mycket annat i huvet i och med det här.