Varför svarar dem inte??
IngenSomGillarMig skrev 2017-01-03 17:08:44 följande:
Fattar nu varför det finns så många singlar i Sverige och att de som är par nästan alltid känt varandra ett tag
Tjejer vågar inte svara på nätet och svenska killar har det inte i sig att bara gå fram till en främmande tjej. Sverige är som gjort för dem som vill vara singlar eller dejta sin bästa vän
Jag försöker träffa folk utanför nätet, jag är ofta på klubbar och vidare men tjejer jag träffar där känns aldrig som att jag vill ha ett förhållande med. Sen som både jag och varenda kille jag känner så är det med något, ursäkta, "svenne" problem. Man kan stå och ge blickar och le till en tjej, men att gå fram till någon är otroligt ovanligt enligt mig och alla bekanta att göra. Det ligger inte i en att göra så
Våga lite mera så ökar chansen iaf om det e mig man vill ha kontakt med. Sen kan jag också bli blyg mot killar/män så jag vet det inte e så enkelt alla gånger. ;)
Skriva till random tjejer på Facebook tror jag e bortkastad tid. Jag svarar visserligen så länge attityden känns vettig MEN förklarar jag inte e intresserad för blir bara konstigt med alla "gör du då?" mess man får. Den typen meddelanden från främmande känns bara obekväma. Det e sånt man frågar kompisar möjligen. ;)
Men en idé på Facebook kan va engagera dig i nån aktiv grupp kring nåt intressant och så kanske sakta lära känna nån tjej som också skriver där. Men ge det tid & va uppriktigt intresserad av gruppens ämne annars failar det big time. :)
Skulle kunna funka på mig för det blir lite som lära känna nån via ett irl sammanhang. Men allt det här kräver känsla och det e inte lätt nej. Men man kan nog träna upp förmågan vet du.