• Mojligtvisgravid

    Babyplan Tidigt Graviditetstest = Spökstreck?

    Det verkar som om många får spökstreck på BabyPlans tidiga graviditetstester.

    Några fler som har fått falskt positivt?

    Inköpta från billiga tester...

  • Svar på tråden Babyplan Tidigt Graviditetstest = Spökstreck?
  • Anonym (Osäker)

    Jag har gjort tre svagt positiva test med babyplan graviditetstest och ett negativt. Men clearblue digital visar negativt. Vet inte vad jag ska tro hur gick det för dig?

  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Osäker) skrev 2017-01-22 13:15:03 följande:

    Jag har gjort tre svagt positiva test med babyplan graviditetstest och ett negativt. Men clearblue digital visar negativt. Vet inte vad jag ska tro hur gick det för dig?


    När har du BIM?

    När jag gjorde så såg det ganska självklart ut att jag var gravid, eller vad tycker du?
  • Mojligtvisgravid
    Mojligtvisgravid skrev 2017-01-23 11:03:07 följande:

    När har du BIM?

    När jag gjorde så såg det ganska självklart ut att jag var gravid, eller vad tycker du?


  • Anonym (Osäker)

    Tycker helt klart att det är positivt.

    Jag plussade starkare i morse men nu har jag fått blödningar så tror inte det gick vägen den här gången för mig.

  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Osäker) skrev 2017-01-23 15:26:18 följande:

    Tycker helt klart att det är positivt.

    Jag plussade starkare i morse men nu har jag fått blödningar så tror inte det gick vägen den här gången för mig.


    Jag tycker också det är positivt men testade med early predictor idag och det var negativt. Riktigt konstigt för kag fick även positivt med Clear blue early.

  • Anonym (Osäker)

    Mitt såg ut såhär i morse.

    Nu sitter jag på gynakuten och här säger dom att mitt grav test är negativt så vet inte vad jag ska tro..

    Det är ju svagt plus så ge de några dagar så blir det nog starkare :)

  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Osäker) skrev 2017-01-23 22:17:29 följande:

    Mitt såg ut såhär i morse.

    Nu sitter jag på gynakuten och här säger dom att mitt grav test är negativt så vet inte vad jag ska tro..

    Det är ju svagt plus så ge de några dagar så blir det nog starkare :)


    Ditt är ju starkare än mitt. Så om de säger att du inte är gravid då är jag definitivt inte det iheller. Så himla konstigt detta.
  • Anonym (Osäker)

    Nu har jag fått blodprover på hcg nivå och hade 8?! Så antagligen har jag fått tidigt missfall.

    Hur har det gått för dig möjligtvisgravid? :)

  • Anonym (Osäker)
    Jennypenny84 skrev 2017-01-26 00:37:44 följande:

    Detta är i från i morse.. bim+11. Nån som ser nåt?


    Nej kan inte se något men ser varken plus eller minus så du kanske ska göra ett nytt?
  • Mojligtvisgravid
    Anonym (Osäker) skrev 2017-01-26 01:19:43 följande:

    Nu har jag fått blodprover på hcg nivå och hade 8?! Så antagligen har jag fått tidigt missfall.

    Hur har det gått för dig möjligtvisgravid? :)


    Vad tråkigt att höra, jag fick det också förra månaden. :(

    Denna månaden är spännande, har både fått positivt och negativt.

    Idag är det BIM- 3 eller -4, fick en SUPERsvag skugga, det är knappt så att jag får det på bild.
    Anonym (Osäker) skrev 2017-01-26 01:19:43 följande:

    Nu har jag fått blodprover på hcg nivå och hade 8?! Så antagligen har jag fått tidigt missfall.

    Hur har det gått för dig möjligtvisgravid? :)


    Ledsen att höra, jag fick det förra månaden också.

    Tog ett nytt idag och kan ana skugga, kan du?

Svar på tråden Babyplan Tidigt Graviditetstest = Spökstreck?