• Pumbaaa

    Clearblue ADVANCE fertilitetstest?

    Hej, förlåt att ni ser detta även här. Men vore så himla gulligt om någon ville hjälpa mig? Om någon vet hur man gör ang detta?

    Jag har testat Clearblue ADVANCE fertilitetsmonitor en månad nu och den verkar fungerat som den ska, den började på lågt i 4 dagar, sen upptäckte den hög i 8 dagar och slutligen maximal i 2 dagar. Sen övergick den 1 dag på hög och slutligen återgick den tillbaka till lågt igen i 5 dagar.

    Nu till min fråga?

    Hur ställer jag in förväntade mens period i min monitor så den känner av att perioden närmar sig?? Vill att den ska indikera på om min mensperiod blivit överhoppad eller inte?

    Känns som att jag måste ange ny mens cykel hela tiden även OM jag kanske inte fått min mens än på förväntat datum? Detta är så jäkla snurrigt! Snälla hjälp mig. Jag förstår inte riktigt hur jag ska göra?

    Hur ställer jag in min nästa väntade mens period så monitorn automatiskt känner av när den kommer till nästa gång? Utan att jag själv måste ange den hela tiden? Det är första gången jag använder denna monitor. Tack på förhand!

Svar på tråden Clearblue ADVANCE fertilitetstest?