• Anonym (J)

    Finne inuti blygdläpp

    Jag har sen ett par dagar tillbaka en stor finne inuti vänster blygdläpp. Det är inte första utgången jag har en sådan, den återkommer på exakt samma ställe med något års mellanrum. Denna gång är den riktigt stor och öm jag försökte klämma på den men självklart blev det bara värre.

    Igår upptäckte jag att jag nu har en stor svullen lymfkörtel i vänster ljumske som gör så fruktansvärt ont så fort jag nuddar den, kan detta bero på finnen, kan lymfkörtlar svullna i närheten av finnar?

  • Svar på tråden Finne inuti blygdläpp
  • Anonym (..)

    Har också haft såna. När jag hade mens så fick jag det ofta i samband med den. Nu har jag inte haft mens på två år pga att jag äter minipiller och har inte heller haft något problem med dessa "kulor". Jag brukade sticka hål på dem med en ren nål och tömma dem ordentligt.

  • Anonym (J)

    Det är inte herpes, jag tror att det är en talgkörtel som blir inflammerad ibland. Jag var nyligen gravid men fick missfall, nu inväntar jag mens så det kanske beror på det. Tänkte mest på om det är normalt med att lymfkörtlar svullnar upp i närheten?

Svar på tråden Finne inuti blygdläpp