• Anonym (Kaffedraken)

    Köpte sex, har svår ångest över detta

    Jag är ingen van sexköpare, utan det har bara hänt en gång och jag har enorm ångest över detta. Jag känner mig svinig, smutsig och har dåligt samvete. Jag är singel, så åtminstone bedrog jag inte någon.

    Jag var på en jobbresa i ett östeuropeiskt land och kände mig ensam på kvällen. Jag ville se lite folk och satte mig i hotellbaren. Det kom fram en tjej och satte sig hos mig. Jag borde fattat direkt att hon var prostituerad, för hon var porrigt klädd, ung och väldigt snygg, inte alls typen som egentligen skulle ha något som helst intresse för mig. Vi pratade en stund, hon var intresserad av vad jag jobbade med osv. Sedan flyttade hon närmare och vi började hångla, hon bad mig känna på hennes bröst och hon smekte mig på ballen. Jag blev redigt tänd och då sa hon att det skulle kosta motsvarande 8000 kronor för att spendera natten på mitt hotellrum och det gjorde vi. Just då var det väldigt trevligt, och jag fick ordentlig valuta för pengarna 2ggr. Det var underbart när hon var där och i ungefär en halvtimme efter att hon hade gått mådde jag som en prins men sedan kom ångesten, vad fan har jag gjort?

    Jag känner mig smutsig, svinig och som ett mansgrisigt as som utnyttjar mina pengar för att få ha sex med en ung tjej i ett fattigt land. hade jag gjort samma svineri här hade det vart brottsligt.

    När släpper samvetet? Skulle det hjälpa att ta kontakt med en psykolog och prata ut om det hag gjorde?

      

  • Svar på tråden Köpte sex, har svår ångest över detta
  • Anonym (Kaffedraken)

    Shit happens. Ta med dig vad du lärt dig och gå vidare med livet. Hon köper säkert nått vettigt för pengarna.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Om jag ska vara positiv så fick du ju en bra sex-upplevelse samt att hon inte behövde bli tvingad till att ha sex med något äckel som skulle slå och våldta henne. Hon har med andra ord varit mer om värre jobb. Men ja kontakta en psykolog eftersom att du mår dåligt. De flesta skulle nog inte bry sig ett skit utan de skulle nog tänka att de minsann var "värd det" då de flesta män tycker att sex och tillgång till kvinnor är någon slags rättighet. Låt det vara en läxa i livet men du kommer nog över det som småningom.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hon fick ju bra med pengar för lite sex! Så hon är nog väldigt nöjd kan jag tro.... Bra du inte var otrogen iallafall. Hoppas du använde kondom...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Om) skrev 2017-02-04 19:28:30 följande:

    Om jag ska vara positiv så fick du ju en bra sex-upplevelse samt att hon inte behövde bli tvingad till att ha sex med något äckel som skulle slå och våldta henne. Hon har med andra ord varit mer om värre jobb. Men ja kontakta en psykolog eftersom att du mår dåligt. De flesta skulle nog inte bry sig ett skit utan de skulle nog tänka att de minsann var "värd det" då de flesta män tycker att sex och tillgång till kvinnor är någon slags rättighet. Låt det vara en läxa i livet men du kommer nog över det som småningom.


    Tack, nu känns det lite bättre. Själva sexet var inte så som jag kanske hade tänkt att det var när man köpte sex, att jag skulle ge order osv. utan hon styrde själva sexet, sa åt mig vad jag skulle göra, sa åt mig vad hon skulle göra, bestämde ställningar etc. Hon märkte nog att jag var nervös kanske? Nu är ju absolut inte det en ursäkt som gör det ok att köpa sex, men det känns åtminstone bättre än vad jag tror det hade känts om det var jag som var dominante parten.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (nöjd hora) skrev 2017-02-04 19:41:29 följande:

    Hon fick ju bra med pengar för lite sex! Så hon är nog väldigt nöjd kan jag tro.... Bra du inte var otrogen iallafall. Hoppas du använde kondom...


    Jag vet inte vad bra med pengar är i sammanhanget. Kondom var på under större delen men vissa aktiviteter var utan. Kanske skall testa mig?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (sexköpare) skrev 2017-02-04 19:46:02 följande:

    Jag vet inte vad bra med pengar är i sammanhanget. Kondom var på under större delen men vissa aktiviteter var utan. Kanske skall testa mig?


    Det bör du göra. Antagligen väldigt bra med pengar där hon bor....
  • Anonym (Kaffedraken)

    Utgår från att hon drog en rejäl rövare med dig om hon tog 8000:- i östeuropa. Men jag kan förstå din ångest men gjort är gjort, och du får trösta dig med att du betalade bra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja det är verkligen oacceptabelt. Pengarna lär hon ju inte ens ha fått behålla. Hon hålls med största trolighetsprövning under slavliknande förhållanden med noll makt över sitt eget liv. Inget du kan göra nåt åt nu, men kanske du kan gottgöra lite genom att engagera dig och bidra till organisationer som jobbar mot människohandel. Börja med att donera minst motsvarande summa som du betalade för natten med den stackars utsatta flickan du köpte.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har varit i Berlin med en polare ett par gånger med detta syftet. Helt okej tillställningar, inga problem överhuvudtaget. Tjejerna som "jobbar" är kopplade till klubbarna efter vissa ekonomiska överenskommelser och andra krav som ställs (testa sig mm samt att man får tillåtelse). Som besökare ska man efterleva klubbarnas regler. Det är drogfritt utöver alkoholen som serveras. Efter en slant i inträde, ca 50 euro så får man ett par drinkbiljetter. Om man vill ha mer betala man i baren.

    Kontakten mellan kund och tjej sker helt frivilligt och tjejerna (har frågat ett flertal) är där för att det är inkomstbringande och kanske visa fall för spänning. Männen dvs besökarna är där för att få utlopp för sex och spänning. Det är till det yttre inte helt olikt en vanlig klubb med bar, soffor dansgolv ibland. På vissa ställen finns bubbelpool, bassäng och bastu. Rummen som man lånar är relativt spartanskt inreda med säng, bord fåtölj och engångskyfd som sängkläder. Man betala tjejen efteråt antingen för en halvtimme eller en timme eller mer om man vill det.

    Det är möten mellan vuxna människor, inga tvingande krav. Kondom används nära nog alltid i mötena. Har inte träffat eller hört talas om en tjej som inte vill det men det finns klubbar där det förekommer.

    Har man som kille sexuella drömmar och vIll komma nära och ha sex med riktigt snygga tjejer med olika utseende, korta, länga, blonda, brunetter what ever, så är dessa ställen verkligen att rekommendera!

    Är man singel ska man verkligen inte backa. Det ger en kick att kunna glida runt i badrock, naken under med lättklädda kanontjejer omkring som alla vill ha kontakt. Allt är förstås en affärsuppgörelse i botten så man ska inte tro att det är här man hittar tjejen i sitt liv. Ta det för vad det är.

    Allt sånt här är strängeligen förbjudet i Sverige. Naturligtvis är detta också prostitution men kontrolleras sådan. Ingen ide att blunda att världen äldsta yrke finns och kommer nog alltid att finnas...

  • Anonym (Kaffedraken)

    En gång ingen gång. Släpp det. Gå vidare. Du behöver ingen terapi.


    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
Svar på tråden Köpte sex, har svår ångest över detta