• Kajakar

    Sår på kuken

    Hej!

    Jag har fått ett sår pp min kuk precis under strängen.

    Det började komma när jag runkade och var ganska torr så fick ett jättelitet sår och typ brännsår på ollonet.

    Men inatt när jag hade sex så började det blöda jättemycket och blev ett ganska stort sår (5mm i diameter)

    Men jag är orolig att jag ksnske fått en könssjukdom, vad tror ni, har jag bara knullst/runkat torrt eller har jag en könssjukdom?

  • Svar på tråden Sår på kuken
  • Anonym (Torrexem.)

    Jag har inte tittat på bilderna men jag undrar om du har problem med torr hud på andra ställen på kroppen? I så fall kan du helt enkelt ha torr och känslig hud. Prova att smörj med locobase repair och ha på babyolja varje gång du tvättat kuken.

    Jag tror verkligen inte att det beror på ngn könssjukdom och i så fall kan du ju försöka låta snoppen vila lite medan det läker och spara på den till alla hjärtan dag

  • Kajakern

    Hej!
    Nej jag har aldrig haft problem med torr hud, snarare tvärtom!
    Ja, jag får köra på det, tack för svar! :) 

  • Anonym (syfilis)

    Glöm inte bort syfilis. Syfilissår på kuken läker. Då tror man att det inte var något allvarligt. Sedan insjuknar man något år senare galen för att hjärnan blivit syfilissjuk. Tror inte det finns någon bot när det gått så långt.

    Gå och testa dig. Vårdcentralen duger bra för sånt.

  • Kajakern

    Tycker du att det ser ut som att jag har Syfilis? 


    Syfilis är väl sällsynt?


    Jag menar jag är ju nästintill "oskydddat-oskuld", när jag haft sex har jag det skyddat, har bara skett oskyddat med en tjej senaste halvåret och hon är 18 år och testade sig under tiden vi träffades (för klamydia, vet inte om det kollas mer samtidigt). 


    Känns som att jag kommer ta ledigt och gå till vårdcentralen för att sedan få det svar jag redan har

  • Anonym (läkare)

    Nu har jag tittat på bilden och du behöver VERKLIGEN gå till en läkare! Tro mig!

  • Kajakern

    Jag är jätteorolig nu, men samtidigt tycker jag det är sjukt jobbigt att gå till husläkaren eftersom en stor risk finns att en bekant till mig får reda på att jag går dit (bor i en liten håla där alla känner alla).
    Känns ju konstigt om jag fått en könssjukdom eftersom jag nästan aldrig knullar oskyddat.. men det kanske sprids ändå? Kan någon titta på bilderna och berätta vad jag har? 
    Tack på förhud

  • Anonym (läkare)
    Kajakern skrev 2017-02-08 17:01:18 följande:
    Jag är jätteorolig nu, men samtidigt tycker jag det är sjukt jobbigt att gå till husläkaren eftersom en stor risk finns att en bekant till mig får reda på att jag går dit (bor i en liten håla där alla känner alla).
    Känns ju konstigt om jag fått en könssjukdom eftersom jag nästan aldrig knullar oskyddat.. men det kanske sprids ändå? Kan någon titta på bilderna och berätta vad jag har? 
    Tack på förhud
    Jag är läkare och du behöver gå till din vårdcentral eller att du ringer hud och könsmottagningen på ditt sjukhus.

    Personalen har tystnadsplikt, så ingen kommer få veta varför du går dit.

    Du säger att du "nästan" aldrig har sex oskyddat. Det är ju det som är det viktiga, du måste ALLTID vara skyddad.
  • Kajakern

    Jag har haft sex under 50 gånger under min livstid och oskyddat sex har bara skett med en person senaste halvåret och skulle inte förvåna mig om jag tog hennes oskuld.. 

    Men om ni tycker att jag ska kontakta dem så gör jag det, får väl bli pinsamt.. 


    Kan du säga vad du tror att jag har för något? 


    Minns när jag ringt till husläkaren förut och kom dit så sa dem i receptionen "Jag ser här att du ska träffa uffe och titta på ***" så att alla i vänthallen hörde :S

  • Anonym (syfilis)
    Kajakern skrev 2017-02-08 19:12:00 följande:

    Jag har haft sex under 50 gånger under min livstid och oskyddat sex har bara skett med en person senaste halvåret och skulle inte förvåna mig om jag tog hennes oskuld.. 

    Men om ni tycker att jag ska kontakta dem så gör jag det, får väl bli pinsamt.. 

    Kan du säga vad du tror att jag har för något? 

    Minns när jag ringt till husläkaren förut och kom dit så sa dem i receptionen "Jag ser här att du ska träffa uffe och titta på ***" så att alla i vänthallen hörde :S


    Högst oprofessionellt av dem då de har tystnadsplikt.
  • Anonym (syfilis)
    Anonym (läkare) skrev 2017-02-07 06:17:35 följande:

    Nu har jag tittat på bilden och du behöver VERKLIGEN gå till en läkare! Tro mig!


    Och gud vad oprofessionellt av dig med en kommentar som den där om du verkligen är läkare.
  • Anonym (syfilis)

    Ja chansen att du ska ha något allvarligt fel är ju liten. Men det är ju inte värt att chansa. Se det som omtanke för dig själv och framtida sexpartners.

  • Anonym (otrevligt)

    Går det inte att skriva frågeställningen lite trevligare? Varför det fulaste ord som finns?

  • Kajakern

    ledsen om jag lät arg, det är jag inte, formulerade mig bara dåligt!

    Jag har varit hos läkaren och dem sa att det bara såg ut att vara ett sår, men för säkerhets skull så pissade jag. 


    Inom en vecka får jag svar :)

Svar på tråden Sår på kuken