• Anonym (Ts)

    Ont i fiffin

    Hej! Min kille var väldigt hårdhänt i sängen senast vi hade sex (fredag/lördag). Jag har jätteont i slidöppningen, när jag torkar mig efter toa-besök så är det blod precis där. Vad ska jag göra och när går det över?

    Att gå till gyn är inget alternativ om det inte blir bättre på två veckor, men det gör så jä*la ont.

  • Svar på tråden Ont i fiffin
  • glutten

    Du har förmodligen fått en spricka i slidmynningen. Kolla om du ser nåt med en spegel. Det kommer att läka (ganska fort), men ha INTE sex under tiden.

    Sen undrar jag: Du säger att din kille "var hårdhänt". Var du med på detta? Tyckte du att sexet var skönt? Skador KAN uppstå även vid sex som båda är med på, men det är inte direkt det normala. Beter han sig okej mot dig TS?

  • Anonym (csi)
    glutten skrev 2017-02-06 13:34:28 följande:

    Du har förmodligen fått en spricka i slidmynningen. Kolla om du ser nåt med en spegel. Det kommer att läka (ganska fort), men ha INTE sex under tiden.

    Sen undrar jag: Du säger att din kille "var hårdhänt". Var du med på detta? Tyckte du att sexet var skönt? Skador KAN uppstå även vid sex som båda är med på, men det är inte direkt det normala. Beter han sig okej mot dig TS?


    ...i sann feminizt-anda. :D
  • Anonym (Ts)
    glutten skrev 2017-02-06 13:34:28 följande:

    Du har förmodligen fått en spricka i slidmynningen. Kolla om du ser nåt med en spegel. Det kommer att läka (ganska fort), men ha INTE sex under tiden.

    Sen undrar jag: Du säger att din kille "var hårdhänt". Var du med på detta? Tyckte du att sexet var skönt? Skador KAN uppstå även vid sex som båda är med på, men det är inte direkt det normala. Beter han sig okej mot dig TS?


    Han beter sig okej, lyssnar och sånt, båda tyckte det var skönt tills jag kände detta. Hur lång tid tar det att läka?
  • glutten
    Anonym (Ts) skrev 2017-02-06 14:00:59 följande:
    Han beter sig okej, lyssnar och sånt, båda tyckte det var skönt tills jag kände detta. Hur lång tid tar det att läka?
    Skönt att höra! Det beror ju på hur djup sprickan är, men det borde bli bättre ganska fort. Låt det läka ifred dock.
  • Anonym (Ts)
    glutten skrev 2017-02-06 15:08:37 följande:

    Skönt att höra! Det beror ju på hur djup sprickan är, men det borde bli bättre ganska fort. Låt det läka ifred dock.


    Okej tack för hjälpen!
Svar på tråden Ont i fiffin