• Anonym (Kurvig donna)

    Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?

    Hej! 33 år, kurvig småbarnsmamma som skulle behöva lite självförtroende boost, undrar vart ni vältränade killar, under 40 år, som tänder på tjejer med mjuka former är? Kyss Berätta gärna vad det är som gör att ni föredrar det istället för slankt?

  • Svar på tråden Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?
  • Anonym (Feta tjejer)
    Pilletrille skrev 2017-02-15 21:13:43 följande:

    Det enda beskymret utöver tyngden och att rörelserna blir långsammare och att det i sig är hälsovårdigt att vara för mullig är att det inte blir lika enkelt att komma åt de intima ställerna.

    En tjock tjej bakifrån kan vars lite bökigt att hamna rätt i. Om det tex är stora tjocka skinkor som ska säras kan det bli lite mer krävande att komma till. "Fråga min man"...

    Nu är det sällan min man och jag har en extra tjej i sängen, tyvärr, men det har hänt några gånger. Han gillar lite att ta i men själv håller jag mig mycket lägre i omfång då jag vill kunna röra mig obehindrat.

    En tjej som han ville att jag skulle träffa var just stor. Hon vsr intresserad stt vars med oss men då hennes bak var jättestor var jag nästan rädd att skadas när hon gränslade över ansiktet. Det var inte heller så lätt att komma är med mun och tunga överallt.


    Precis såhär. 

    Allt som är enkelt, är helt plötsligt lustigt bökigt. Istället för att bara rulla runt en petite tjej samtidigt som man är i henne eller i alla fall att man typ trillar ur och bara glider in igen, så blir det till ett projekt att byta ställning och flytta runt en tjock tjej.
  • Anonym (Fördomar)
    Anonym (Feta tjejer) skrev 2017-02-16 05:59:12 följande:

    Det är inte fördomar eftersom det är självupplevt, dessutom med stor förvåning.

    Min fördom var att det inte krävdes någonting för en kvinna att hålla upp benen i missionären, eftersom jag aldrig ens upplevt att smala kvinnor försöker eller att det är svårt.

    Men efter att ha haft sex med tjocka kvinnor också, en hel radda under en period så kan jag bara konstatera att det var så. En del försökte aldrig och en del andra när de försökte blev extremt trötta och se föll benen ned efter ett tag.

    Det är klart man kan vara vältränad men tjock, dock är det väl tveksamt om det kan vara så om man kör crossfit. Kan du köra the Murph om du är rejält mullig, och vilken tid har du i så fall?

    Men inom kampsport eller styrkelyft händer det väl, me om man hävdar att man är vältränad och tjock och ens sport är en konditionsidrott så har man nog fel.


    Så bara för att man upplevt något vid ett eller flera tillfällen är det inte en fördom? Så bara för att en man vådtagit mig så är det ingen fördom att säga att de flesta män är våldtäktsmän? Logiken haltar.

    Jag säger att jag tränar crossfit, inte att jag tävlar eller ens har en ambition att tävla. The Murph kör jag inte, eftersom jag avskyr att springa, och för mig är träning något som ska vara kul. Cindy kör jag ibland, ligger på ca 20 varv (dock med hjälp av gummiband i pullupsen). Angie har jag också kört en gång, 18 min (även där med gummiband). Vältränad är kanske något annat för mig än för dig, för mig innebär det helt enkelt att man är mer tränad än genomsnittet av befolkningen i ens egen ålderskategori (40-45 år) och det är jag absolut.
  • Anonym (Feta tjejer)
    Anonym (Fördomar) skrev 2017-02-16 09:39:42 följande:
    Så bara för att man upplevt något vid ett eller flera tillfällen är det inte en fördom? Så bara för att en man vådtagit mig så är det ingen fördom att säga att de flesta män är våldtäktsmän? Logiken haltar.

    Jag säger att jag tränar crossfit, inte att jag tävlar eller ens har en ambition att tävla. The Murph kör jag inte, eftersom jag avskyr att springa, och för mig är träning något som ska vara kul. Cindy kör jag ibland, ligger på ca 20 varv (dock med hjälp av gummiband i pullupsen). Angie har jag också kört en gång, 18 min (även där med gummiband). Vältränad är kanske något annat för mig än för dig, för mig innebär det helt enkelt att man är mer tränad än genomsnittet av befolkningen i ens egen ålderskategori (40-45 år) och det är jag absolut.
    Bara för att du hatat att springa alla andra gånger du gjort det, betyder ju inte att du inte kommer att älska det nu. 

    Det måste ju vara baserat på en fördom då...

    Du får nog tänka igenom vad en fördom är, för de flesta är det när man inte testat något men dömer det innan man prövat. Om man testat om och om igen och därmed vet vad man tycker är inte en fördom utan en efterdom...baserad på ens egna preferenser och erfarenhet.
  • Anonym (Feta tjejer)
    Anonym (Fördomar) skrev 2017-02-16 09:39:42 följande:
    Så bara för att man upplevt något vid ett eller flera tillfällen är det inte en fördom? Så bara för att en man vådtagit mig så är det ingen fördom att säga att de flesta män är våldtäktsmän? Logiken haltar.

    Jag säger att jag tränar crossfit, inte att jag tävlar eller ens har en ambition att tävla. The Murph kör jag inte, eftersom jag avskyr att springa, och för mig är träning något som ska vara kul. Cindy kör jag ibland, ligger på ca 20 varv (dock med hjälp av gummiband i pullupsen). Angie har jag också kört en gång, 18 min (även där med gummiband). Vältränad är kanske något annat för mig än för dig, för mig innebär det helt enkelt att man är mer tränad än genomsnittet av befolkningen i ens egen ålderskategori (40-45 år) och det är jag absolut.
    Jag behöver se dig träna för att veta om jag tycker du är vältränad eller inte.

    Men kör du crossfit 5 dagar i veckan sen några år, så är du säkert det.
  • Lahall

    Varför kan man inte älska sig själv som den man är.
    Alla skulle må bättre.
    Sen skulle man bara lämna positiv feedback om andra. Tycker man inte om en annans kropp så är man tyst. Zipit. Alla älskar vi olika typer vilket är tur det.
    Så lätt att klanka ner på folk över nätet.
    Don't worry be happy

  • Anonym (Kurvig donna)

    Nu tycker jag syftet me denna tråd försvunnit.
    Jag ville veta vart vältränade killar under 40 som tänder på mulliga tjejer finns nånstans. Inte veta varför man absolut inte tänder på feta tjejer och anledningen. Eller höra fördomar om att man inte är intresserad av sin hälsa bara för man inte råkar vara slank och muskelös.

    Jag kämpar varje dag med att tycka om mig själv. Varje jävla timme, minut och sekund. Jag har fått två barn och kroppen har förändras därefter. Jag vet exakt hur man gör för att gå ner i vikt och jag vet exakt hur man gör för att få muskler på magen, men just nu är jag inte intresserad, jag vill helt enkelt inte. Jag älskar att träna, men inte styrketräning. Nu är fokus på att tycka om mig själv för den jag är, resten kommer på köpet! SÅ jag skapade denna tråd för att skrota MINA fördomar om att yngre vältränade killar bara tänder på vältränade och slanka tjejer. 

  • Lahall
    Anonym (Kurvig donna) skrev 2017-02-16 16:23:16 följande:

    Nu tycker jag syftet me denna tråd försvunnit.
    Jag ville veta vart vältränade killar under 40 som tänder på mulliga tjejer finns nånstans. Inte veta varför man absolut inte tänder på feta tjejer och anledningen. Eller höra fördomar om att man inte är intresserad av sin hälsa bara för man inte råkar vara slank och muskelös.

    Jag kämpar varje dag med att tycka om mig själv. Varje jävla timme, minut och sekund. Jag har fått två barn och kroppen har förändras därefter. Jag vet exakt hur man gör för att gå ner i vikt och jag vet exakt hur man gör för att få muskler på magen, men just nu är jag inte intresserad, jag vill helt enkelt inte. Jag älskar att träna, men inte styrketräning. Nu är fokus på att tycka om mig själv för den jag är, resten kommer på köpet! SÅ jag skapade denna tråd för att skrota MINA fördomar om att yngre vältränade killar bara tänder på vältränade och slanka tjejer. 


    Finns gott om MILFar som intresserar mig.
    och det lär jag inte vara ensam om att tycka
    Så vältränade killar under 40 som tänder på MILFar finns överallt.
  • Tobythegunn
    Anonym (Kurvig donna) skrev 2017-02-14 22:09:09 följande:

    Hej! 33 år, kurvig småbarnsmamma som skulle behöva lite självförtroende boost, undrar vart ni vältränade killar, under 40 år, som tänder på tjejer med mjuka former är? Kyss Berätta gärna vad det är som gör att ni föredrar det istället för slankt?


    Jag är en 26 årig gymråtta och jag gillar kvinnor med former. Nu snackar jag inte fettma eller övervikt. Men former hos en kvinna är extremt attraktivt.
  • Anonym (Feta tjejer)
    Anonym (Kurvig donna) skrev 2017-02-16 16:23:16 följande:

    Nu tycker jag syftet me denna tråd försvunnit.
    Jag ville veta vart vältränade killar under 40 som tänder på mulliga tjejer finns nånstans. Inte veta varför man absolut inte tänder på feta tjejer och anledningen. Eller höra fördomar om att man inte är intresserad av sin hälsa bara för man inte råkar vara slank och muskelös.

    Jag kämpar varje dag med att tycka om mig själv. Varje jävla timme, minut och sekund. Jag har fått två barn och kroppen har förändras därefter. Jag vet exakt hur man gör för att gå ner i vikt och jag vet exakt hur man gör för att få muskler på magen, men just nu är jag inte intresserad, jag vill helt enkelt inte. Jag älskar att träna, men inte styrketräning. Nu är fokus på att tycka om mig själv för den jag är, resten kommer på köpet! SÅ jag skapade denna tråd för att skrota MINA fördomar om att yngre vältränade killar bara tänder på vältränade och slanka tjejer. 


    OK, men det finns ju massor av killar som tänder på såna tjejer.

    Posta en bild här eller på bodycontact så kommer du att få hur många uppskattande kommentarer som helst. Använd Helkroppstråden.
  • Tjärpapps

    Tänder på kurvigt. Hellre för mycket än för lite!

    Du kurviga kvinna verkar också vara hetare på mig som är muskulös och vältränad.

    Vad gäller sexet är det inga problem för mig.

    Däremot kan jag tänka mig att det kan bli problem i ett ev äktenskap om vi inte kan anamma en samsyn på livsstilen. Dvs vara sportiga och skogsmulliga ( på en normal nivå - inget extremt). Äta någorlunda hälsosamt.

    Har inte lusläst övr. inlägg så det kanske blev tårta-på-tårta.

Svar på tråden Var är ni vältränade killar som tänder på kurviga/mulliga tjejer?