• Anonym (Blä)

    Låg med en annan, nu vill han också det

    För några månader sen bjöd vi in en man för en "trekant". Slutade med att det var han och jag som hade sex medan min man var i rummet bredvid och lyssnade.

    Nu har han fått för sig att det inte är rättvist, utan han vill att vi tar in en tjej och gör nåt liknande fast tvärtom.

    Något jag inte är okej med, men han tycker jag är egoistisk. Jag tycker inte det är samma sak, han ville ju själv ta in mannen. Nu har vi kört fast och har knappt pratat sen igår när det här kom upp.

    Finns det någon här som mot förmodan har nån erfarenhet och har nån idé på hur man tar sig förbi det här? Vi hade ett bra förhållande fram till det här.

  • Svar på tråden Låg med en annan, nu vill han också det
  • Anonym (egoist)
    Anonym (D) skrev 2017-02-15 13:56:00 följande:
    Helt idiotiskt infallsvinklar du ger alltså.
    Är det? Har du någon bättre infallsvinkel?
    Eller så kanske du menar att konstatera att TS man hade fel och hon rätt kommer göra allt bra igen? Ja det verkar ju vara jätteproduktivt... TS läser tråden känner sig jättenöjd med att hon minsann har rätt, men sen då?

    Eller menar du att TS fick knulla någon annan inte alls inneburit att öppna upp förhållandet? Är allt precis som innan menar du?
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Tjejen) skrev 2017-02-15 13:15:17 följande:
    Hur länge har ni varit tillsammans?

    Jag och min man (gifta nuförtiden) hade i början av vårt förhållande, då hade vi varit ihop i drygt 2 år, en trekant med en annan kvinna.

    Var väl typ en gemensam idé, men jag kände att jag inte fick så mycket ut av det. Förvånades över känslan att känna mig utanför. Jag var ju "med", I samma säng hela tiden, men hade svårt att röra henne då jag inte kände nån attraktion till henne/kvinnor... Och hon rörde mig knappt. Koncentrationen var alltså på honom, och jag känner att jag "gav" honom nånting, en jävligt stor gåva som han skulle vara evigt tacksam för...

    Efteråt har jag fantiserat om att vara med en man till, men min man vägrar det... Känns ju lite orättvist då eftersom jag gav honom det. Även om jag inte just igen stunden tänkte på att "få samma gåva tillbaka", så tycker jag att det är konstigt av honom att inte låta mig få njuta på samma villkor som han fick.

    Förstår du hur jag menar?

    Kanske inte är precis samma grej som er, men jag tycker att om man verkligen älskar den andra så vill man uppfylla dennes fantasier....
    Du skulle inte ha gått med på detta om du inte tänder på det. Skillnaden i TS fall är att mannen inte bara var den som initiativet utan att han TÄNDR på det! Jättestor skillnad. Du gick med på något som du inte tände på... och nu vill du att TS ska gå med på något hon inte tänder på eftersom hennes man varit med om något han tänder på? Ologiskt.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Tjejen) skrev 2017-02-15 13:15:17 följande:
    Kanske inte är precis samma grej som er, men jag tycker att om man verkligen älskar den andra så vill man uppfylla dennes fantasier....
    Det var ju det TS gjorde när hon var med om trekanten - uppfyllde mannens fantasi.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (egoist) skrev 2017-02-15 13:53:03 följande:
    Bevisligen var det ju så i deras fall eftersom mannen nu vill knulla knulla andra han med.

    Ja det är jätteorättvist, men fortfarande... kommer det lösa deras problem?
    Nu har de ju öppnat pandoras låda, nu vill mannen knulla andra han med, TS kan tycka det är fel eller orättvist men det lär ju inte ta bort hans vilja att knulla någon annan. Hon kan trycka ner han och hota med skilsmässa men.... han kommer fortfarande vilja knulla andra. Han kanske inte gör det av rädsla men... han kommer fortfarande drömma om att knulla någon annan och förmodligen vara ganska frustrerad i deras förhållande.

    Som sagt att sitta och ägna tiden åt att konstatera att det var hans fel kommer inte lösa ett skit för dem.
    Deras problem är att mannen är en egoist. Det kan de bara lösa genom att antingen han inser det eller de separerar.
  • Anonym (egoist)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2017-02-15 14:03:08 följande:
    Vaddå "kvitt"? TS man tar initiativet till att TS ska ha sex med en annan. Hade han inte tagit det initiativet hade det aldrig skett. TS man tänder på detta. TS tänder INTE på att mannen har sex med en annan och ska inte acceptera det. Mannen har redan njutit av trekanten eller vad man ska kalla det, som TS var med om.
    Snacka om att snöa in sig på vem som har rätt eller fel. JA mannen gjorde fel i att föreslå något han tydligen inte var redo för. TS har rätt, allt är HANS fel, är du nöjd nu?

    Ok, vad händer sen då? Tydligen ångrade han deras deal och nu vill ha kunna knulla andra han med...har du några konstruktiva förslag på vad de faktiskt skulle kunna göra för att lösa det eller vill du hellre fortsätta skriva om vem som har rätt och vem som har fel?
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (egoist) skrev 2017-02-15 14:05:26 följande:
    Är det? Har du någon bättre infallsvinkel?
    Eller så kanske du menar att konstatera att TS man hade fel och hon rätt kommer göra allt bra igen? Ja det verkar ju vara jätteproduktivt... TS läser tråden känner sig jättenöjd med att hon minsann har rätt, men sen då?

    Eller menar du att TS fick knulla någon annan inte alls inneburit att öppna upp förhållandet? Är allt precis som innan menar du?
    "Att hon fick..." Det var så att mannen VILLE att hon skulle ha sex med en annan... en gång. Det innebär inte att de nu har ett öppet förhållande. det finns par som har en trekant lite då och då, kanske med flera års mellanrum, för att båda känner för det. det innebär inte att de har ett öppet förhållande.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (egoist) skrev 2017-02-15 14:09:32 följande:
    Snacka om att snöa in sig på vem som har rätt eller fel. JA mannen gjorde fel i att föreslå något han tydligen inte var redo för. TS har rätt, allt är HANS fel, är du nöjd nu?

    Ok, vad händer sen då? Tydligen ångrade han deras deal och nu vill ha kunna knulla andra han med...har du några konstruktiva förslag på vad de faktiskt skulle kunna göra för att lösa det eller vill du hellre fortsätta skriva om vem som har rätt och vem som har fel?
    Han VAR JU REDO. Han gillade det, skriver TS. Han tittade och lyssnade på dem och runkade samtidigt. Han har alltså njutit av trekanten som han tog initiativet till. Han ångrar inte trekanten men vill nu ha sex med någon annan. Tyvärr tänder inte TS på detta på motsvarande sätt.

    Ja, jag vet hur man löser det. Båda ska bara gå med på att ha sex som de njuter av, så som de gjort hittills. Alltså inget sex med en annan kvinna för mannens del.
  • Anonym (egoist)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2017-02-15 14:08:37 följande:
    Deras problem är att mannen är en egoist. Det kan de bara lösa genom att antingen han inser det eller de separerar.
    Varför skulle det vara egoistiskt att vilja ha ett öppet förhållande? Han är tydligen ok med att TS får knulla andra så länge han själv också får det? Är inte det jämlikt?

    Avsett vems idé det var skulle man kunna påstå att TS inställning är lika egoistisk. Hon är ok med att hon får ligga med andra så länge han inte gör likadant.
  • Anonym (egoist)
    Anonym (Hmmm...) skrev 2017-02-15 14:13:47 följande:
    Han VAR JU REDO. Han gillade det, skriver TS. Han tittade och lyssnade på dem och runkade samtidigt. Han har alltså njutit av trekanten som han tog initiativet till. Han ångrar inte trekanten men vill nu ha sex med någon annan. Tyvärr tänder inte TS på detta på motsvarande sätt.

    Ja, jag vet hur man löser det. Båda ska bara gå med på att ha sex som de njuter av, så som de gjort hittills. Alltså inget sex med en annan kvinna för mannens del.
    Han var nog inte redo för vilka konsekvenser det skulle få eftersom det tydligen gav mersmak och han vill kunna ligga med andra.

    Det där är väl ingen lösning, "Båda ska bara gå med på att ha sex som de njuter så som de gjort hittils" kommer ju inte göra honom nöjd, han vill ha sex med andra kvinnor.
  • Anonym (Tina)

    Jobbig sits TS.. Jag ser nog tyvärr inte att det ser så ljust ut för er om ni är ovänner över att du inte vill att han ligger med någon annan och han anser sig ha rätt till det.
    Även om han anser sig ha rätt till det så känns det ju inte så bra att han vill det trots att han vet hur du känner, då kan han ju inte bry sig om dig jättemkt.. Sen vem av er som har RÄTT kan ju diskuteras och alla tycker olika även om jag anser att du har rätt och han fel. Men det spelar ju mindre roll i detta sammanhanget. Låt säga att han HAR rätt och han ligger med någon annan så kan jag inte se hur ert förhållande skulle fungera efter det. 

Svar på tråden Låg med en annan, nu vill han också det