• Äldre 15 Feb 13:10
    1626 visningar
    5 svar
    5
    1626

    40+ i sthlm med bf jan-april 2017?

    Någon gravid med bf snart eller som kanske nyligen fått sin bebis kring Sthlm?


    Själv gravid, 41 år, bebis i magen som kommer snart. Bor syd/öst om Sthlm.

  • Svar på tråden 40+ i sthlm med bf jan-april 2017?
  • Äldre 16 Feb 11:53
    #1

    Här har vi en! 41 detta år, bf på lör o väntar på bebis. :)

    Bor i stan.

    :)

  • Äldre 17 Feb 19:00
    #2

    Hej, vad spännande. Då ligger du bara en vecka efter mig i graviditeten, fast vem vet du kanske får din bebis först. Min verkar inte på G direkt. Var på UL idag på SÖS eftersom jag gått över en vecka nu. Allt såg bra ut, vilket betyder att jag får snällt fortsätta vänta på att det ska starta. Fick dock en deadline, dvs den 25 feb ska jag sättas igång om inget skett innan dess.


    Hur mår du i graviditeten? Ditt tredje barn eller? Planerat? 


    Var ska du föda? SÖS?


     


     

  • Äldre 18 Feb 05:14
    #3
    Marte skrev 2017-02-17 19:00:41 följande:

    Hej, vad spännande. Då ligger du bara en vecka efter mig i graviditeten, fast vem vet du kanske får din bebis först. Min verkar inte på G direkt. Var på UL idag på SÖS eftersom jag gått över en vecka nu. Allt såg bra ut, vilket betyder att jag får snällt fortsätta vänta på att det ska starta. Fick dock en deadline, dvs den 25 feb ska jag sättas igång om inget skett innan dess.

    Hur mår du i graviditeten? Ditt tredje barn eller? Planerat? 

    Var ska du föda? SÖS?

     

     


    Kul!

    Min är inte heller på g vad det ser ut som. Bf idag så sen kan jag väl få gnälla på riktigt. Haha.

    För mig blir igångssättning isf 5/3. Börjar ställa in mig på det även om jag hoppas att hon vill ut innan. :)

    Japp, min tredje o min sambos första. Nästan 12 år mellan yngsta o bebis.

    Sös blir det. Hoppas jag iaf. Skräcken är att det ska vara fullt.

    Har mått toppen hela tiden i princip vilket jag inte trodde iom åldern.

    Skönt att allt var bra på ul för dig men trist att behöva vänta mer... Ändå härligt att du har ett datum nu också som senast. :)

    Har du fler barn?
  • Äldre 20 Feb 08:55
    #4

    Spännande. Fortfarande ingen bebis hos dig? Ingen här i alla fall, inga tecken på något ens. Ska till min bm idag. Får se om de vill göra hinnsvepning igen... känns dock nästan lönlöst, jag verkar inte reagera på det ;)


    Jag har också två barn sedan innan, yngsta fyller 7 år i början av mars.


    Jag ska också föda på sös, vi kanske hänger där samtidigt. Hur har dina andra barn kommit? Gått över tiden? Mitt första kom som en raket på bf-dagen. Andra ville inte komma alls, igångsatt 14 dagar över... och nu verkar det gå mot samma sak.


     

  • Äldre 25 Feb 10:28
    #5
    Marte skrev 2017-02-20 08:55:28 följande:

    Spännande. Fortfarande ingen bebis hos dig? Ingen här i alla fall, inga tecken på något ens. Ska till min bm idag. Får se om de vill göra hinnsvepning igen... känns dock nästan lönlöst, jag verkar inte reagera på det ;)

    Jag har också två barn sedan innan, yngsta fyller 7 år i början av mars.

    Jag ska också föda på sös, vi kanske hänger där samtidigt. Hur har dina andra barn kommit? Gått över tiden? Mitt första kom som en raket på bf-dagen. Andra ville inte komma alls, igångsatt 14 dagar över... och nu verkar det gå mot samma sak.

     


    Min bebis är här nu! :)

    Kom i måndags. Så himla härligt att det äntligen satte igång. Startade m vattenavgång o in till fl kl 2 på natten. Sen kom hon vid sjusnåret. :)

    Hur går det för dig? Hoppas verkligen att du slipper igångsättning!
Svar på tråden 40+ i sthlm med bf jan-april 2017?