Inlägg från: Anonym (Klara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klara)

Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?

Jag kan börja:
    1. Killen visste inte när man sa min/mitt, så han gissade hejvilt, han var dessutom helsvensk så det fanns inget att skylla det på. Det var enormt störande och jag dumpade innan vår tredje dejt.
    2. En annan kille jag var med gjorde det klart för mig, några månader in i relationen, att om vi fick en son så måste denne heta Lars, för det var tradition i hans familj. Det var helt otänkbart för mig och olusten jag kände för det fick mig att tappa suget totalt, dumpade.

• Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?
  • Anonym (Klara)

Ger tråden en puff såhär på morgonkvisten! Skrattande Superkul att läsa ju!

• Anonym (Klara)

åååh vad trevligt med så många fåniga dumpningar (vissa tycker jag ändå är rimliga, jag hade också dumpat i somliga av de nämnda scenariorna).

• Anonym (Klara)
    okokokokok skrev 2017-02-23 18:21:55 följande:
    Jag dejtade en kille som kunde kläcka ur sig smarta saker som "visste du att en ko har åtta magar!?" och "titta! en havsörn!"... om en fiskmås. Obestämd

En annan kille gjorde jag slut med efter en middag med hans familj när alla satt och skrattade åt hans farbrors SJUKT TRÅKIGA skämt, jag ba "hjälp, här går ju inte att vara!"
    Haha, jag hade en vän som kallade kajor för kråkor, fick mig att undra en sekund varför jag var vän med honom för, men som vän går det väl bra, hade dock inte varit så hett om det varit en pojkvän.
Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?