Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?
En kille som jag hittade på en dejtingsida och hade telefonkontakt med i några veckor dumpade jag när vi började prata om att ses. Vi bestämde att vi skulle gå ut och ta en öl. Vi bodde båda i Stockholm. Dagen innan vi planerat att ses "dumpar" jag honom. Han hade lagt ut en massa naturfoton på djur och blommor på hans profil på dejtingsidan. Jag tyckte det var väldigt märkligt att lägga ut sådana bilder där. Och det var inte lite heller utan säkert en 20-30 stycken. Dessutom var han rätt så ful också så jag fick fundera länge på om jag skulle kunna ha något seriöst med honom pga det och insåg tillsist att jag inte skulle det, så därför blev det ingen dejt. Han blev dock sur när jag kom med någon dålig ursäkt om att jag rätt så nyligen gått ifrån ett långt förhållande och att jag insett att jag inte är redo att börja dejta än.
En annan kille gick jag faktiskt ut med på en dejt. Träffades genom en annan dejtingsida. Men han var oerhört blyg i början. Viskade och stakade sig när han pratade. Jag hade svårt att höra vad han sade. Under kvällens gång blev han dock lite mindre blyg och kunde i stort sett prata som en normal människa igen. Framåt kvällen kysstes vi några gånger och nä, det var väl ingen höjdare precis. Han kunde inte riktigt det där med att kyssas utan han vispade runt hans tunga i min mun. Totalt osexigt. Så det blev ingen andra dejt för hans del.