• Anonym (Klara)

Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?

Jag kan börja:
    1. Killen visste inte när man sa min/mitt, så han gissade hejvilt, han var dessutom helsvensk så det fanns inget att skylla det på. Det var enormt störande och jag dumpade innan vår tredje dejt.
    2. En annan kille jag var med gjorde det klart för mig, några månader in i relationen, att om vi fick en son så måste denne heta Lars, för det var tradition i hans familj. Det var helt otänkbart för mig och olusten jag kände för det fick mig att tappa suget totalt, dumpade.

• Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?
  • Anonym (Lil' Wayne (509))

I ungdomen avslutade jag en flört med en tjej som hade ett otroligt fult skratt. Gillade verkligen henne innan dess. Vid ett tillfälle skulle vi titta på en film (White Chicks, bara det) och hon började skratta hysteriskt som en hyena. Kanske taskigt men sorry, rejäl deal breaker.

• Wazp
    Anonym (Inte jag, men...) skrev 2017-02-22 10:40:05 följande:

Inte min dejt, men när min dotters pojkvän som jag dittills hade tyckt verkade vara en helt okej kille, berättade att han var helt såld på Fast and Furiousfilmerna och gick och längtade efter nästa så blev jag alldeles kall och började hoppas att han snart ska bli dumpad.

Varför då? Är bara nyfiken på hur du resonerar när du hoppas att han blir dumpad för att han gillar en viss typ av film? Är inte ute efter att provocera utan det är en nyfiken fråga :)
  • Anonym (Anna)

En kille som jag hittade på en dejtingsida och hade telefonkontakt med i några veckor dumpade jag när vi började prata om att ses. Vi bestämde att vi skulle gå ut och ta en öl. Vi bodde båda i Stockholm. Dagen innan vi planerat att ses "dumpar" jag honom. Han hade lagt ut en massa naturfoton på djur och blommor på hans profil på dejtingsidan. Jag tyckte det var väldigt märkligt att lägga ut sådana bilder där. Och det var inte lite heller utan säkert en 20-30 stycken. Dessutom var han rätt så ful också så jag fick fundera länge på om jag skulle kunna ha något seriöst med honom pga det och insåg tillsist att jag inte skulle det, så därför blev det ingen dejt. Han blev dock sur när jag kom med någon dålig ursäkt om att jag rätt så nyligen gått ifrån ett långt förhållande och att jag insett att jag inte är redo att börja dejta än.

En annan kille gick jag faktiskt ut med på en dejt. Träffades genom en annan dejtingsida. Men han var oerhört blyg i början. Viskade och stakade sig när han pratade. Jag hade svårt att höra vad han sade. Under kvällens gång blev han dock lite mindre blyg och kunde i stort sett prata som en normal människa igen. Framåt kvällen kysstes vi några gånger och nä, det var väl ingen höjdare precis. Han kunde inte riktigt det där med att kyssas utan han vispade runt hans tunga i min mun. Totalt osexigt. Så det blev ingen andra dejt för hans del.

• Anonym (Klara)

åååh vad trevligt med så många fåniga dumpningar (vissa tycker jag ändå är rimliga, jag hade också dumpat i somliga av de nämnda scenariorna).

• ostpaj
    Stårschan skrev 2017-02-22 09:59:12 följande:
    Taskigt av dig att inte tala om för honom att han hade dressing i skägget när han nu uppenbarligen inte hade märkt det själv. Låter du folk gå runt med gylfen öppen utan att tala om det för dem också?

Jepp! Sen dumpar jag dem :)
  • Anonym (Blä)

Jag dumpade en kille för att han var så tråkig och negativ. Men på riktigt så var det den mest deprimerande dejten jag varit på. Typ jag jobbar där och gillar inte det, men vad ska man göra det är så svårt att få jobb... jag träffar mina barn bara varannan helg, men jag kan inte hjälpa det för det är pga mitt jobb. Jag har inga vänner..jag har inga intressen.. osv.. suck nej tack liksom.

• Anonym (Inte jag, men...)
    Wazp skrev 2017-02-22 11:59:41 följande:
    Varför då? Är bara nyfiken på hur du resonerar när du hoppas att han blir dumpad för att han gillar en viss typ av film? Är inte ute efter att provocera utan det är en nyfiken fråga :)
    De killar jag känner som på riktigt gillar den typen av filmer är ungefär på samma intellektuella nivå som Homer Simpson. Inte nån svärmorsdröm direkt.
  • Klickerträna
    Anonym (Inte jag, men...) skrev 2017-02-23 08:17:50 följande:

De killar jag känner som på riktigt gillar den typen av filmer är ungefär på samma intellektuella nivå som Homer Simpson. Inte nån svärmorsdröm direkt.

Haha, vilka förutfattade meningar! Min partner gillar Fast & Furious, men inte är han mindre intellektuell för det. Det är ju bara ett av alla intressen. Känns ju nästan som att en person som avskriver människors intellekt pga ett filmval är tristare att ha att göra med än F&F-nördar.
  • okokokokok

Jag dejtade en kille som kunde kläcka ur sig smarta saker som "visste du att en ko har åtta magar!?" och "titta! en havsörn!"... om en fiskmås. Obestämd

En annan kille gjorde jag slut med efter en middag med hans familj när alla satt och skrattade åt hans farbrors SJUKT TRÅKIGA skämt, jag ba "hjälp, här går ju inte att vara!"

• Anonym (Emilia)

1. En kille hade så sjukt ful min när vi hade sex. Sjukt avtändande.

2. En kille bjöd ut mig. Inte nog med att vi gick på McDonalds så betalade han inte för mig. Den som bjuder ut betalar.

3. Dumpade en kille för att han handlade kläder på hm.

• Anonym (Davis)

Dumpade en kille som hade närapå en cykelverkstad hemma i sin lilla lägenhet. Han var överliggarstudent utan studielån så visst måste man leva på något, men jag tyckte inte det var så sexigt...

• Anonym (Klara)
    okokokokok skrev 2017-02-23 18:21:55 följande:
    Jag dejtade en kille som kunde kläcka ur sig smarta saker som "visste du att en ko har åtta magar!?" och "titta! en havsörn!"... om en fiskmås. Obestämd

En annan kille gjorde jag slut med efter en middag med hans familj när alla satt och skrattade åt hans farbrors SJUKT TRÅKIGA skämt, jag ba "hjälp, här går ju inte att vara!"
    Haha, jag hade en vän som kallade kajor för kråkor, fick mig att undra en sekund varför jag var vän med honom för, men som vän går det väl bra, hade dock inte varit så hett om det varit en pojkvän.
  • Anonym (Lång)

Har dumpat killar för att dom var för korta dvs ett par cm kortare än jag.

Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?