• Anonym (Matte)

    Liggande vän

    Hej alla läsare,

    Det här kanske låter som en oseriös fråga men jag är 100% seriöst.

    Jag är idag 20 år gammal och har sedan 12 års ålder haft en kompis som står mig nära och han har alltid haft ett speciellt beteende. 
    Nu till mitt problem, det beteendet som jag tidigare nämnde är att han alltid måste ligga på mig och andra människor. Människorna han gör detta mot är hans vänner så det är inte så att han lägger sig på folk som han aldrig träffat.
    Det här beteendet har hållit på så länge jag kan minnas och han ligger på mig minst en gång om dagen men det kan vara upp till 3-4 gånger också. Jag har frågat honom om varför han gör detta men han svarar aldrig seriöst, han försöker skratta bort det med dåliga skämt. 

    så jag undrar nu om det är någon som känner till problemet och vet vad de kan bero på?
    är det någon sjukdom?
    kan man ta mediciner eller kan man träna bort det här?

    Mvh Matte

  • Svar på tråden Liggande vän
  • Anonym (Matte)
    volvo142 skrev 2017-02-22 01:29:09 följande:

    starkt behöv av närhet? testa att säga sluta klänga på mig så är den saken ur värden..


    Ja kan stämma, men jag säger till varje gång han lägger sig på mig att sluta eftersom det är psykist påfrestande men han hoppar på mig igen inom en dag ändå.

    problemet är att han har legat på mig seriöst varje dag så länge jag kan minnas.

    Jag tror han får impulser som han ej kan stoppa eller så e det någon sjukdom.

    Jag fattar inte vad han e ute efter, eftersom jag aldrig i hela mitt liv varken hört eller läst om något liknade problem...

    Mvh Matte
  • Anonym (Matte)
    Anonym (??) skrev 2017-02-22 01:02:39 följande:

    Va? Vadå ligger på dig varje dag?


    Han lixom slänger sig på mig som en kram och vägrar släppa i ungefär 10 sekunder, och det händer varje och har gjort det i 8 år.

    Mvh Matte
Svar på tråden Liggande vän