• playsome

Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?

OBS, Jag frågar efter hur ofta ni vill, inte hur ofta ni får till det.

Undrar över er i ungefär samma livssituation som jag, alltså moget förhållande och gärna med barn. 

Kommentera gärna, vad påverkar din sexlust? T.ex. partners vilja/ovilja, ökar eller minskar det ditt sug? Vill din partner mer eller mindre än du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?
  • Anonym (Vill, kan, får)
    playsome skrev 2017-02-23 09:45:12 följande:

Tack för era svar,

Min partner tycker jag vill "Mer än andra".

Jag lutar åt 2-3ggr/v och kan med denna enkla lilla ovetenskapliga undersökningen visa att jag verkar ha ett ganska normalt driv.

Hur mycket blir det i praktiken för er då?
  • moaz

Gamla vanliga. Män vill oftare än kvinnor. Det gör att kvinnor blir tillgången som män har efterfrågan på, och därför får kvinnan all sexuell makt och bestämmer i praktiken när det blir sex.

Den makten kan man som man ta ifrån kvinnan genom att sluta vara så kåt och desperat.

• Anonym (53)

jag har sex 2-3 ggr i veckan, lever inte i en relation så det blir med några KK och nått ONS.

• playsome
    Anonym (Vill, kan, får) skrev 2017-02-23 09:50:06 följande:
    Hur mycket blir det i praktiken för er då?
    Mellan en gång varannan vecka och en gång i veckan i snitt. Men det tråkiga är att det är jag som tar initiativ 90% av gångerna. Det tär en del.
  • Anonym (69"-man)

Min sexlust är min drift. Jag vaknar på morgonen för att det ökar chansen att få ligga. Jag kliver ur sängen, ställer iordning barnen för dagis och skola för att det ökar chansen att få ligga. Jag går till jobvet oxh tjänar pengar för att det ökar chansen att få ligga. Jag lagar mat, handlar och tvättar för att det ökar chansen att få ligga. Jag skjutsar barneb till aktiviteter och ser till att de håller sig rena för att det ökar chansen att få ligga. Jag nattar barnen, lagar kvällsmat och tänder ljus för att det ökar chansen att få ligga. Jag försöker skämma bort min fru för att det ökar chansen att få ligga.

Men framför allt så pratar jag med min fru FÖR DET ökar chansen att få ligga!

Vi har små och stora barn är det svårt att hitta tid och rum för sex. Med tanke på det så är jag nöjd med vårt sexliv då dey blir ca 1 gång i veckan. Ibland en snabbis för att lätta trycket men oftast bra sex med hög kvalitet som man klarar sig på en bra stund.

• Anonym (Len)

Vi är ett par där han är 47 och hon är 40 vi har sex minst en gång per dag,vilket vi båda känner ett behov av på ledig tid blir det ofta 3-4gångr per dag.

• Anonym (Vill, kan, får)
    playsome skrev 2017-02-23 16:45:09 följande:
    Mellan en gång varannan vecka och en gång i veckan i snitt. Men det tråkiga är att det är jag som tar initiativ 90% av gångerna. Det tär en del.
    Det är nog inte helt ovanligt det heller. Tror att det kan vara en ganska vanlig kombination att mannen vill flera gånger i veckan och frun varannan vecka. Sen varierar det säkert hur man "löser" det, om kvinnan "ställer upp" eller mannen avstår. I vårt fall är det det senare och tydligen hos er också.
  • Anonym (man)

Vill knulla: 24/7
    Förmår knulla: 3 dagar/vecka
    Får knulla: 0 ggr/år

• Anonym (49kille)

Har slakare snorre o sämre ork och väldigt svårt att få orgasm än som ung men jag har blivit nu otroligt sexintresserad nu då jag fått upp ögonen för lite mer kinky sex och hoppsan vad sex blev spännande igen. Irriterar mej att jag inte upptäckte detta långt tidigare och skulle inte min partner vara villig att haka på så hade hon åkt ut eller jag vänsterprasslat. Man lever bara en gång och då gäller det fanimej till att ha kul o skönt till max.

• Anonym (donnan)

Svarar åt min sambo (han är inte härinne), vi är snart 50 båda två. Han vill varje dag i princip. Vi har sex 4-5 ggr/vecka i snitt, kan bli olika beroende på hur mycket man jobbar och annat. 
    Märks inga problem på hans potens. 

Som tur är har vi ungefär lika mycket sexlust. 

• Benhard
    moaz skrev 2017-02-23 09:52:29 följande:

Gamla vanliga. Män vill oftare än kvinnor. Det gör att kvinnor blir tillgången som män har efterfrågan på, och därför får kvinnan all sexuell makt och bestämmer i praktiken när det blir sex.

Den makten kan man som man ta ifrån kvinnan genom att sluta vara så kåt och desperat.

Stämmer inte! Då blir det inget alls! Skrikandes
  • Anonym (Kalle)
    moaz skrev 2017-02-23 09:52:29 följande:

Vadå sluta att vara kåt och desperat? Hur gör man då när man faktiskt är kåt och desperat??

Iaf har jag inte hittat nån brytare där jag kan stänga av???
  • Anonym (Bertil)

Älskar gärna med min nya partner minst en gång om dagen när inte barnen är hemma.
    Känner mig kåtare nu än jag gjorde i yngre dagar, kanske beror på nya partnern som är riktigt pilsk för det mesta och gärna vill ha lite annat än vanlig vaniljsex.

• Anonym (Hårt ofta)

Vill varje dag och det vill även min fru så vi är på jämn nivå. På helgerna kan det ofta bli mer än en gång om dagen.
    Hon har sagt flera gånger att hon aldrig träffat någon som vill lika mycket som henne förrän vi träffades.

• Anonym (stress)

om det inte vore för stress med jobb och ungar så skulle jag nog orka och vilja 2-4 ggr/v. det är ungefär vad hon skulle önska i nuläget.

tyvärr funkar det inte med stress och jobb, barn och måsten. alla är lite trötta, smågriniga och man är trött när man hamnar i sängen med varsin telefon. 
    så det blir ungefär 1 gng/v eller mer sällan

jobbar på hälsa, kondis stress och sånt för att det ska bli bättre.
    lite påverkar det att hon också är stressad och inte tar hand om sig själv så bra.

vi är medelålders soffpotatisar tyvärr

• Anonym (Lycklig)

Har fått 9dar i rad 43år samdo 16år kan inte sluta ta på min kvinnas kropp är lycklig och kär

4barn

Svar på tråden Män 40-50 hur ofta VILL ni knulla?