Inlägg från: Anonym (fdfd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdfd)

spelmissbrukare

Älskar hur lätt vissa gapar , lämna när det går dåligt men sätter mer än gärna sprätt på pengarna när det går bra.Dessa själviska as brukAR OFTAST DÖ ENSAMMA , ELÄNDIGA OCH BORTGLÖMDA AV ALLA.All ära åt TS som inte vill lämna utan försöer lösa problemet istället.Börja med att skapa någon typ av tekniskt problem de första två - tre dagarna . spärra kortet , spärra bank ID-et , spärra bankdosa.Dessa tre steg borde hålla honom i schack några dagar eftersom han inte kommer åt pengarna , bankerna är ju oftast kontantlösa nuförtiden , så han kan inte spela kontant på svenska spel heller.Lycka till.

• Anonym (fdfd)
    Anonym (Know the feeling) skrev 2017-02-23 20:45:59 följande:

Vet inte om du syftar på mig!

Isof vill jag förtydliga. Jag vill inte lämna honom, men han tål mig inte längre för att han inte spelar. Han vill lämna mig. Jag bryr mig inte ett skit om han har mycket pengar eller skulder, vill bara att han ska nå bra. Jag tycker mycket mer om honom nu när han inte spelar och får sina utbrott. Anledningen att jag ville att han skulle sluta var för att han lämnade mig självmordsbrev varje gång han förlorat 100-tusentals kronor på spel. Han bad mig om hjälp gång på gång, bad mig kontakta hans familj. Och nu anklagar han mig. Jag älskar honom mer idag än någonsin.

Nej , det var inte dig jag menade.Du har ju gjort det rätta och försökt reparera relationen / hans spelmissbruk.
Svar på tråden spelmissbrukare