Inlägg från: K Kalle |Visa alla inlägg
  • K Kalle

Måste man va snygg.

Danny skrev 2017-02-25 14:42:34 följande:

Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?
    typ gymma och ha muskler. 

Kan man inte va som man här liksom ?

Självklart kan du vara den du är. Jag gillar inte killar som går på gym och jag är inte ensam ok att föredra kramgoa killar.
  • K Kalle
    Odenhammar skrev 2017-02-25 16:12:29 följande:
    Nej, det måste du inte. Bra tjejer går inte efter utseende. Pengar och makt är viktigare. Om du däremot saknar både pengar och makt samt är ful så lär det bli svårt.
    Inte om m,an har utstrålning och självförtroende!
  • K Kalle
    gagaga skrev 2017-02-25 23:08:17 följande:
    Nej men hos tjejer gäller den omvända logiken faktiskt.Man ska låta henne tro att hon är smart , snygg , kan få vem som helst och sen bevisa mottsatsen och det ska va plötsligt utan att hon hinner reagera jag gjorde alltid så innn jag gifte mig , och fick barn.Nu är mitt liv slut ändå så det spelar ingen roll liksom.
    Karma is a bitch!
  • K Kalle
    Danny skrev 2017-02-25 14:42:34 följande:

Jag undrar måste man se bra ut för att få en snygg tjej ?
    typ gymma och ha muskler. 

Kan man inte va som man här liksom ?

Måste man vara snygg som tjej för att få dig?
    I så fall, varför måste en snygg tjej stå ut med en ful kille som du? Ta du en tjej som ligger på samma fulhetsnivå.

Jag ser ganska alldaglig ut och märkte under den låååånga tid jag var singel att killar mest gick på yta och utseende. Själv hörde jag av mig även till killar som inte var så snygga (med mysiga) men jag var inte tillräckligt snygg enligt dem så det blev inget. Jaha, så du är en av dem alltså
Svar på tråden Måste man va snygg.