• mersi89

HJÄLP BEHÖVER RÅD

Ok ja sökte ett rätt mansdominerande jobb. Men dom föredrog kvinnligga sökande. gick dit gjort en SJUKT bra intervju. På fredag är de 2 veckor sen. Dom ringde min referens i torsdags & ja har fortf inte hört nåt? Är de fel o mejla & fråga? Dom sa ca 1.5 vecka vilket blir sista dagen idag att ja ska få svar. Ena rekryteringslefaren e från sthlm så ja förstår om ja inte e prio direkt men ja e så ivrig & vill sååå gärna ???? Är ja pinsam om ja mejlar?!

• Svar på tråden HJÄLP BEHÖVER RÅD
  • mersi89

Dom sa ca 1.5 vecka... vilket blir sista dagen idag... men jag vill bara veta liksom! haha

• mersi89
    Stårschan skrev 2017-03-01 11:07:21 följande:

OM du skulle få för dig att maila, så be någon hjälpa dig att först läsa igenom det du skrivit så att det inte ser lika illa ut som i TS. Nu vet jag inte vilken typ av jobb du har sökt, men det slarviga språkbruket skulle helt klart ha avskräckt mig om jag hade suttit som rekryterare.

Hej, med tre ungar och väldigt stressad vardag så skrev jag bara lite snabbt. 

Tack för din åsikt!!!!!!!
  • mersi89
    Ms H skrev 2017-03-01 19:03:36 följande:

Hörde du något från dem idag?

Ja de gjorde jag... fick inte. Han va jätte imponerad av mig & de stod mellan mig och en kille. Jag är riktigt ledsen men så är det. Han sa mkt fint om mig men de jobbigt ändå????
Svar på tråden HJÄLP BEHÖVER RÅD