• Anonym (Namn)

    Gräsliga namn ni stött på!

    Här är tråden där man anonymt kan förfasa sig över vilka helt genomusla/trashiga/förfärliga/fula namn en del människor ger sina barn. Kommentarer i stil med "Men guuud, folk får väl döpa sina ungar till vad de vill orka bry sig!" vill vi inte ha i denna tråd.

    Här kan man i full frihet få spekulera i frågan "Hur fan tänkte de egentligen?!" Varsågoda!

    Jag inleder tråden med några ytligt bekanta till oss som valt att döpa sina tre barn till Minowa, Nowina och Minox. Det är nog det i särklass trashigaste gänget jag stött på i det privata.

    Svenska B-kändisar är ju också bra på sånt. Kitty Jutbring har Nikki-Lo och Kimmi-Kid och Sanna Bråding har Kane-Lee och Lakkie-Bee.

    Fyll på med de värsta namnen ni träffat på!

  • Svar på tråden Gräsliga namn ni stött på!
  • Ldbm1037kl

    Ulla-Berit...stackars människa! Sen är jag inget fan av Tindra, Blenda, Engla, Vilda och sådana namn. Växte upp på landet och det var sånt man brukade döpa kossorna till liksom. Hemska killnamn inkluderar Urban och Ulrik.

  • Anonym (Precis)

    Håller med om namnen i trådstarten och liknande namn. Asså påhittsnamn.

  • Anonym (Stöllen)

    Tekla

    Gerd

    Sture

    Vetlhe

    Esther

    Lille-Bil (hade en barnmorska som hette det)

  • Anonym (J)

    I lokaltidningen fanns i veckan en grattisannons tillägnad en flicka vid namn Dezibelle. Stackars barn ????

  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2017-03-10 14:07:19 följande:

    I lokaltidningen fanns i veckan en grattisannons tillägnad en flicka vid namn Dezibelle. Stackars barn ????


    ??? skulle vara en skriet-emoji
  • Anonym (Freak out!)

    Någon tokdåre här på forumet tyckte ju att Messias var ett jättefint namn (personen visste inte ens att ordets religiösa laddning).

    54 personer i Sverige heter Gay och det är inte sådär jättefint heller.

  • Anonym (...)
    Anonym (Freak out!) skrev 2017-03-10 14:25:13 följande:

    Någon tokdåre här på forumet tyckte ju att Messias var ett jättefint namn (personen visste inte ens att ordets religiösa laddning).

    54 personer i Sverige heter Gay och det är inte sådär jättefint heller.


    Var det samma person som övervägde att döpa sitt barn till Lucifer?
Svar på tråden Gräsliga namn ni stött på!