• Anonym (Suprise)

    Vakna med en laddning i ansiktet

    Vad skulle ni göra om ni vaknade en lördagsmorgon av att något varmt och kladdigt träffar erat ansikte? Ni kollar upp och er kille har kuken i högsta grad framför er och stryker den mot erat ansikte. Leende utbrister han "Godmorgon min lilla sessa!"

  • Svar på tråden Vakna med en laddning i ansiktet
  • Anonym (Ellie)

    Jag hade nog skrattat och sagt " du är dum i huvudet" eller nåt

  • Cecese

    Med tanke på vilket morgonhumör jag har före jag fått i mej ett par muggar kaffe.... jag lovar att han skulle aldrig göra om det, inte om han var rädd om juvelerna iaf... {#emotions_dlg.djavulsk}

  • MammAmma

    Vilken idiot är det som ens skulle göra nåt sånt? Jag skulle antagligen smälla till klockspelet av ren reflex och bli riktigt grinig, är ingen morgonmänniska.

  • ajdh197

    Asså. ..eeew! Hade dumpat! Inte så mycket pga av handlingen men den läskiga kommentaren. Brrr!

  • kåtlisa

    Nu skulle det aldrig hända att min man skulle göra något så omoget och dumt, men skulle han mot all förmoda göra det skulle det helt enkelt vara sista gången vi vaknade i samma säng.

  • Anonym (Eww)

    Jag skulle förmodligen ge mig i kast med mitt första kastreringsförsök.

  • Anonym (Sanna)

    Jag utgår från att ni inte pratat om detta innan och kommit överens om att detta skulle vara OK?!
    Hade blivit jätteäcklad och arg. Och ledsen och känt mig totalt förminskad. Han hade åkt ut fortare än kvickt!

  • Domesticgoddess
    ajdh197 skrev 2017-03-16 08:10:25 följande:

    Asså. ..eeew! Hade dumpat! Inte så mycket pga av handlingen men den läskiga kommentaren. Brrr!


    Tror det beror helt på vilken jargong man har i förhållandet. För mig hade det varit just den fjantiga och malplacerade kommentaren som gjort det till en rolig grej.
  • Anonym (?)

    Eh. Jag hade tyckt det var uräckligt och hade blivit förbannad. Är en sak när man är vaken och är med på att bli sprutad i ansiktet tex efter man sugit av honom, en heeeeeeeeeeeeeeeelt annan sak att få en sats i ansiktet när man ligger och sover. Totalt respektlöst. 

    Om vi bara börjat dejta hade jag lämnat honom. Om vi redan varit tillsammans ett tag hade jag skällt på honom tills mina kinder blev blåa.

Svar på tråden Vakna med en laddning i ansiktet