• hallonvaniljte

    mens efter akut p-piller....

    Hej

    Jag vet inte om jag lägger denna tråden på rätt ställe, men visste faktiskt inte vart jag skulle lägga den, Så ja hoppas ni kan stå ut med om det blev fel.

    Jag hade mens den 9 februari, dvs 37 dagar sen. Min mens brukar vara som en klocka och komma med 27 dagaras mellanrum.

    Jag hade motvilligt oskyddat sex den 16 februari och hade då lite mens kvar. Den 17 februari tog jag dagen efter piller.

    Nu till problemet. Min mens har inte kommit än.... Det har nu gått 37 dagar sedan senaste mensen. 29 dagar sen akut ppillret och 30 dagar sen sexet.

    Jag har tagit 3 graviditetstest och det senaste i går. Visade alla negativt.

    Någon som varit med om liknande? varför kommer inte mensen? Hur sent kan man få ett plus om det nu är så att jag är gravid? Vad gör jag!


    Sitter bara å gråeter och oroar mig... SÅ snälla någon input vore bra...
    Tack på förhnad..

  • Svar på tråden mens efter akut p-piller....
  • Carambolan

    Ett akutpiller innehåller en rejäl dos hormoner. Det är jättevanligt att det rubbar menscykel så att man antingen får konstig tidig mens eller ingen mens alls. Har du tagit flera negativa tester så är jag säker på att du kan lita på dem.

Svar på tråden mens efter akut p-piller....