• Anonym (Nervös och dum)

    Nervös och slarvig

    Har ett litet dilemma då jag och en "vän" hade sex, det blev hastigt och det glömdes kondom i början kanske 1-2 minuter sedan avbröt vi och satte på en. I vilket fall som helst är jag ändå nervös för graviditet, tog ett dagen efter piller (Ella one) ungefär 2 timmar efter sexet. Men hade beräknad äl ungefär 2 dagar efteråt. I vilket fall som helst skulle jag fått mensen igår men den har inte kommit än.

    Antar att mensen kan bli sen eftersom man skjuter upp ÄL men ändå otroligt nervöst för graviditet finns inte med i planen. Har haft lite småont i "tjejmagen" idag och brukar ha ont 2-3 dagar innan mens men det känns annorlunda. Enda lösningen är väl att ta ett graviditetstest men är otroligt nervös. Någon som har några lugnande ord eller bra visdom inom ämnet????

  • Svar på tråden Nervös och slarvig
  • Peter1962

    Om han inte kom i dig, eller hade kommit precis innan ni knullade, och hade sparmier kvar på kuken, är du inte gravad, inte med honom i alla fall.

  • Jooosen

    Låter väldigt osannolikt att du skulle blivit preg. Tror den är sen pga du är orolig. Jag är nästan säker på att det är lugnt. Men ta ett test ändå!!!

  • Anonym (Kille)
    Peter1962 skrev 2017-03-17 16:25:01 följande:

    Om han inte kom i dig, eller hade kommit precis innan ni knullade, och hade sparmier kvar på kuken, är du inte gravad, inte med honom i alla fall.


    Det är allmänt känt att försatsen hos vissa killar innehåller spermier.

    Men jag tror inte att ts är gravid av det där.

    Jag körde med avbrutet samlag där vi alltså hade sex hela vägen, förutom själva sprutet i två års tid utan att tjejen min blev gravid. Sen när vi försökte skaffa barn tog det 2 månader.
Svar på tråden Nervös och slarvig