Babyshower
Hej.
Jag skulle så hemskt gärna vilja ha en babyshower. Men det känns som att jag måste göra så mycket..
Tillåt mej förklara. Min graviditet denna gången har varit jättejobbig. Ont överallt o foglossning.o bara allmänt slut (beroende på andra saker oxå även varit nere i en depression).
När jag skulle gifta mej så fick jag ingen möhippa. Jag planerade i princip min egna möhippa.. jag ville så gärna haft en.. o jag hade sagt till mina kompisar att jag inte vill ha något där jag blir bortgjord då jag inte är den typen. Är liksom mer den som är "prinsessig" av mej.
Hur som helst. Min man har verkligen försökt hitta både en väninna till mej o sin egen mamma..
Det hade bara varit så kul att få bli bortskämda lite då det varit en väldigt jobbig period det bara känns som att för att det ska hända måste jag tala om för folk 3 ggr o det kanske ändå inte händer något..
Ska även tillägga att jag älskar att planera men att planera min egna babyshower känns som för mycket..
Har en namngivelse att planera så som jag skrev att få bli bortskämd en eftermiddag framöver hade inte varit helt fel.
Ni som haft babyshower hur var det?
Vart ni överraskade eller visste ni om det?
Om ni inte visste könet på bebben vad fick ni för något i present då?
Vad ska jag säga för att få fram att jag vill ha en babyshower?
Många frågor. men tacksam för några svar då jag känner mej väldigt nere så berätta gärna hur era babyshower va oxå:)