• Anonym (bothways)

    Bisexuella: Vad är bäst slicka fitta el suga kuk?

    Ni män/kvinnor som är bisexuella. Vad gillar ni mest, att suga kuk eller slicka fitta och varför föredrar ni det ena?

  • Svar på tråden Bisexuella: Vad är bäst slicka fitta el suga kuk?
  • Anonym (..)

    Ombyte förnöjer. Det handlar inte om könet. Det handlar om individen.

  • liberation73

    Är en bisexuell kille och måste säga stt jsg helt klart föredrar att suga kuk. Det är helt underbart verkligen, blir typ salig av att tänka på det, men fitta är inte alls lika nice enligt mig. Har funderat på detta själv och kommit fram till stt jag tror det beror på rollen i förhållande till ens partner - är jag med tjejer så vill jag känna mig manlig och drivande typ och allt vad det innebär, medan om jag träffar killar vill jag nästan uteslutande vara undergiven (passiv) och njuter av att han är mannen och av att få tillfredsställa honom. Som ni ser är det ganska skilda roller och det är väl uppenbart att suga kuk ståmmer bättre överens med den senare beskrivna rollen.

    Ps. Blev längre än jag avsett men har verkligen grubblat på detta en tid för jag tyckte bättre om fitta innanu jag började träffa fler killar oftare. Men växlar mycket vad jag kännernförnsexuellt skall tilläggas.. men allmänt är fan kukar mycket trevligare, fittor är luktar konstigt och komplicerade i jämförelse.., kan ni tjejer inte alla tills viss del ge mig rätt hår? Ds.

  • Anonym (Anna)

    Jag är bi, varit mest med killar men hatar verkligen suga av en kille, de smakar illa mer äggigt och luktar illa. Jag tycker en fitta smakar bättre :)

  • Anonym (biet)

    Suga, även om det smakar sämre. Tänder mest på män och kvinnor är mer som en sidogrej.

  • Anonym (Bi)

    Det är lika härligt att suga en kuk som att slicka en fitta

  • Anonym (Stina)

    Har sedan länge lagt den orala fasen bakom mig.

    Är inte speciellt förtjust i oralsex varken med kvinnor eller män men kysser gärna djupt och intensivt samtidigt som händerna går på upptäcktsfärd.

  • Anonym (Sven)
    Anonym (Stina) skrev 2020-09-15 05:09:42 följande:

    Har sedan länge lagt den orala fasen bakom mig.

    Är inte speciellt förtjust i oralsex varken med kvinnor eller män men kysser gärna djupt och intensivt samtidigt som händerna går på upptäcktsfärd.


    Hur kan man lägga av med det? Oralsex är livet tänk och ha tillgång till båda samtidigt.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Sven) skrev 2020-09-15 05:29:44 följande:

    Hur kan man lägga av med det? Oralsex är livet tänk och ha tillgång till båda samtidigt.


    Du får gärna tycka att oralsex är meningen med livet. Jag gör det inte, för mig är sex väldigt mycket händer, hud, blickar och energin i mötet med någon eller några andra. Föredrar att kyssas med med munnen och utforska med andra sinnen. För mig kan mötet hud mot hud där man inte berör varandras könsorgan vara det som ger mest. Att bara ligga så nära att man smälter samman och känner hur blodet flödar i någon annan samtidigt som man andas som en och helt låter energierna flyta samman vara stunder av ren magi. Att gå från att vara i görande till att helt uppslukas i att vara i varande och helt närvarande i stunden är meningen med livet för mig.
  • Anonym (Anonym Man)

    Jag gillar att slicka fitta och bli avsugen men jag har aldrig sugit kuk. Jag är lite nyfiken på att suga kuk för att prova på men jag tänder inte på män. Några har skrivit att kuk smakar och luktar illa men det måste väl bero på dålig hygien?

  • Anonym (Six)
    liberation73 skrev 2017-03-25 14:40:43 följande:

    Är en bisexuell kille och måste säga stt jsg helt klart föredrar att suga kuk. Det är helt underbart verkligen, blir typ salig av att tänka på det, men fitta är inte alls lika nice enligt mig. Har funderat på detta själv och kommit fram till stt jag tror det beror på rollen i förhållande till ens partner - är jag med tjejer så vill jag känna mig manlig och drivande typ och allt vad det innebär, medan om jag träffar killar vill jag nästan uteslutande vara undergiven (passiv) och njuter av att han är mannen och av att få tillfredsställa honom. Som ni ser är det ganska skilda roller och det är väl uppenbart att suga kuk ståmmer bättre överens med den senare beskrivna rollen.

    Ps. Blev längre än jag avsett men har verkligen grubblat på detta en tid för jag tyckte bättre om fitta innanu jag började träffa fler killar oftare. Men växlar mycket vad jag kännernförnsexuellt skall tilläggas.. men allmänt är fan kukar mycket trevligare, fittor är luktar konstigt och komplicerade i jämförelse.., kan ni tjejer inte alla tills viss del ge mig rätt hår? Ds.


    Är det inte den som suger som är aktiv och den som blir avsugen, den passive?
  • Pussan

    Slicka en fitta som precis blivit fullsprutad, det är det mest upphetsande. Suga in sperman och kladda runt den i hela skrevet på henne. Det kräver förstås ett renrakat berg, annars är det direkt avtändande.
    Sen en riktigt djup tungkyss när jag har munnen full (eller hon om det är jag som blir slickad)...slicka varandra runt munnen och smeta runt satsen...det är hett! 
    Så klart ska killen eller killarna få se och njuta av detta.

  • Man 78
    Pussan skrev 2020-09-18 23:50:39 följande:

    Slicka en fitta som precis blivit fullsprutad, det är det mest upphetsande. Suga in sperman och kladda runt den i hela skrevet på henne. Det kräver förstås ett renrakat berg, annars är det direkt avtändande.
    Sen en riktigt djup tungkyss när jag har munnen full (eller hon om det är jag som blir slickad)...slicka varandra runt munnen och smeta runt satsen...det är hett! 
    Så klart ska killen eller killarna få se och njuta av detta.


    Du vet hur man porrar till det du. :)
  • Anonym (Fido)
    Anonym (Anonym Man) skrev 2020-09-15 10:46:56 följande:

    Jag gillar att slicka fitta och bli avsugen men jag har aldrig sugit kuk. Jag är lite nyfiken på att suga kuk för att prova på men jag tänder inte på män. Några har skrivit att kuk smakar och luktar illa men det måste väl bero på dålig hygien?


    Dom jag sög av varken smakade eller luktade illa, men jag bad dom ändå att tvätta snabeln innan. 
Svar på tråden Bisexuella: Vad är bäst slicka fitta el suga kuk?