• Anonym (Vad händer nu??)
    Äldre 25 Mar 16:27
    5956 visningar
    17 svar
    -1
    17
    5956

    Hjälp! Jag blev våldtagen igår och förövaren ska förhöras av polis.

    Jag blev våldtagen i går i en lägenhet i Stockholm.

    Idioten hade inte kondom på sig och han kom inuti i mig så hans utlösning fanns kvar. Det var i analen jag blev våldtagen och hela mitt liv kändes förstört.

    Jag började gråta floder på plats efteråt och idioten frågade mig om jag var okej.

    Han såg att jag grät och att jag mådde dåligt. Han vet mycket väl att det var en våldtäkt med tanke på att jag skrek sluta och grät. Så jag antar att han ville bara provocera mig genom att fråga mig hur jag mådde.

    Jag larmade polis och vi åkte till sjukhuset eftersom dom skulle spåra DNA.

    Jag var och är stensäker på att dom kommer hitta hans DNA med tanke på att hans sperma var kvar inuti mig.

    Efteråt fick jag åka med polisen i en civilbil och peka ut lägenheten.

    Polisen sa att dom kommer ta in honom på förhör och förhöra honom.

    Jag är dock orolig för att han inte kommer åka fast. För när jag lämnade lägenheten så sa han att jag inte borde gå till polisen. Även om det finns DNA så är det ord mot ord. Han tänker alltså berätta för polisen att jag hade sex frivilligt med honom.

    Frågan är om det räcker med att hans sperma fanns inuti mig? För det kommer dom se 100% med tanke på att dom tog tester.

    Men hur blir det om dom hittar DNA och att han säger i polisförhör att det var frivilligt.

    Går han fri då? Trots att hans sperma fanns inuti mig?

    Någon som vet hur detta går till??

  • Svar på tråden Hjälp! Jag blev våldtagen igår och förövaren ska förhöras av polis.
  • Anonym (Vad händer nu??) Trådstartaren
    Äldre 25 Mar 16:42
    #3
    Anonym (Man) skrev 2017-03-25 16:40:42 följande:

    De går på trovärdighet o sammanhängande historia, i kombination med bevis. Har du t.ex. skador i analen så är det ju mer troligt att det rörde sig om en våldtäkt.

    Men visst blir det ord mot ord till slut. Han lär ju inte förneka att bi haft sex? I sådana fall hänger ju inte hans historia samman med händelsen. Vet inte dina chanser att vinna en rättegång, många rättegångar slutar med friande dom. Hoppas det löser sig för dig och att du inser att han var ett jäkla ruttet ägg. Alla killar är inte sådana.

    Hoppas du får hjälp av psykolog med mera så du kan bearbeta din upplevelse.


    Om han förnekar att vi har haft sex och att dom sen hittar hans sperma inuti mig? Då åker han dit va?
  • Anonym (Vad händer nu??) Trådstartaren
    Äldre 25 Mar 17:02
    #12
    Anonym (Hoppas fälld) skrev 2017-03-25 16:54:37 följande:

    Du var hemma hos honom o då kan det vara mer troligt att det var frivillig tyvär. Varför var du där? Kände ni varandra innan?

    Hela bakgrunden behövs och han kan använda den till sin fördel. Använde han våld? Finns synliga skador? Annars är det ord mot ord, hoppas att han säger något som påvisar att han ljuger ...


    Jag har redan berättat detaljerat för polisen. Vi träffades genom en dejting sida och det var planerat att vi skulle ha sex. Därför åkte jag dit. Men när vi var på väg att ha sex så gjorde det ont så jag skrek att han skulle sluta men han ville inte det.

    Allt var frivilligt, jag åkte dit frivilligt. Vi hånglade frivilligt men det var sen när det kom till sexet då jag ville backa ur

    Enligt honom hade jag inte rätt att backa ur eftersom när man påbörjar hångel så ska man slutföra allting. Polisen sa att det var våldtäkt eftersom jag har all rätt att säga nej när jag vill.
Svar på tråden Hjälp! Jag blev våldtagen igår och förövaren ska förhöras av polis.