• Anonym (12345)

    Förvånad

    Hej!


    Min flickvän har en bil som jag använder eftersom hon hade inte körkort. Nu är hon klarar med körkortet. Förra veckan frågade hon mig om hon skulle köra bilen till jobbet då sa jag henne självklart och hon kör bilen till jobbet och jag gick till skolan som 2 halv k.m. .När hon kom från jobbet frågade hon mig hur ska jag klarade att gå till skolan. Jag sa henne normalt och hon sa det går inte att du går och jag kör bil. Jag brukar titta bilar på blocket när jag titta en bil som kostar 69.000 kr hon frågade mig om jag tycker den här bilen jag sa ja och hon ringer till ägaren och titta på bilen då köpte vi bilen.Då blev jag förvånad hon har fast jobb men hur  hon vågar hon jag vet inte. Hon brukar köra åt mig mobil kläder skor som jag vill men jag vill inte. Är det vanligt att köpa dyra grejer till sambo eller särbo?

  • Svar på tråden Förvånad
  • Anonym (12345)

    Bra fråga.


    Målet var att jag skulle lära henne att köra, .


    det stor problemet är att hon kan inte spara pengar bara köpa grejer jag är trött på det då tänkte jag köpa bil för att spara pengarna.

  • Anonym (Korkat ändå)

    En bil är det absolut sämsta sättet att investera i något. Köp aktier eller liknande istället.

Svar på tråden Förvånad