• Anonym (fattar inte)

    Hur kunde hon bli gravid av analsex??!

    Någon dom förstår det här?

    En kvinna har analsex och blir gravid

    http://www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/kvinna-blev-gravid-av-analsex--fallet-ar-helt-unikt/

    I artikeln förklaras detta med en bild där man genom samma hål kommer åt både tarm och vagina/livmoder. Men om hon haft sex  i det hålet hur är det att betrakta som analsex??  Blev hon gravid så måste ju kuken och sperma ha kommit upp i vagina/livmoder-delen och inte tarmdelen och då är det ju vaginalt sex??  Dessutom kommer ju hålet ut vid blygdläpparna där en fitta brukar vara belägen anser man ändå att det här inte är ett fitthål?

    Och hur kan hon bli så "chockad" att hon blev gravid om hon kände till sitt tillstånd?

  • Svar på tråden Hur kunde hon bli gravid av analsex??!
  • Aikido
    Anonym (fattar inte) skrev 2017-03-29 14:38:36 följande:
    Någon dom förstår det här?

    En kvinna har analsex och blir gravid

    www.expressen.se/omtalat/sex-och-relationer/k.../

    I artikeln förklaras detta med en bild där man genom samma hål kommer åt både tarm och vagina/livmoder. Men om hon haft sex  i det hålet hur är det att betrakta som analsex??  Blev hon gravid så måste ju kuken och sperma ha kommit upp i vagina/livmoder-delen och inte tarmdelen och då är det ju vaginalt sex??  Dessutom kommer ju hålet ut vid blygdläpparna där en fitta brukar vara belägen anser man ändå att det här inte är ett fitthål?

    Och hur kan hon bli så "chockad" att hon blev gravid om hon kände till sitt tillstånd?
    Hon är ju jänkare. De förstår inte. Är du en återvändare kanske?

    Utan att vara påläst och efter att bara ha tittat på illustrationen förstår jag att det är väldigt lätt att halka in i "fel" hål när man väl kommit in i farstun på en kvinna skapt på det sättet.
  • Anonym (Bajs)

    Så hon bajsar alltså genom slidan? Helt sjukt. Och nej det är inte analsex eftersom allt finns inne i slidan. Trams helt enkelt.

  • Meriall

    Jag uppfattar det som att det fanns ett hål när hon föddes (ev ett som inte funkade) men att efter operationen hade hon två som vanligt som funkade som vanligt men att det fanns en förbindelse mellan dem högre upp i kroppen som de inte lyckats stänga.

  • Aikido
    Meriall skrev 2017-03-29 17:16:24 följande:
    Jag uppfattar det som att det fanns ett hål när hon föddes (ev ett som inte funkade) men att efter operationen hade hon två som vanligt som funkade som vanligt men att det fanns en förbindelse mellan dem högre upp i kroppen som de inte lyckats stänga.
    Ah. Läste vidare på Mens health som expressen tydligen länkade till. Blir nog tvungen att ta tillbaka det jag sade om just jänkaren (eller jänkerskan) i artikeln. Din tolkning låter rimligt.
  • Anonym (fattar inte)
    Meriall skrev 2017-03-29 17:16:24 följande:

    Jag uppfattar det som att det fanns ett hål när hon föddes (ev ett som inte funkade) men att efter operationen hade hon två som vanligt som funkade som vanligt men att det fanns en förbindelse mellan dem högre upp i kroppen som de inte lyckats stänga.


    fast de förklarar ju graviditeten med den bilden? Alltså att bilden visar hur hon är byggd idag/när befruktningen skedde?
  • Anonym (fattar inte)
    Anonym (Bajs) skrev 2017-03-29 17:11:31 följande:

    Så hon bajsar alltså genom slidan? Helt sjukt. Och nej det är inte analsex eftersom allt finns inne i slidan. Trams helt enkelt.


    ja eller hur, du förstår  hur jag menar
  • Anonym (fattar inte)
    Anonym (jaja) skrev 2017-03-29 17:30:12 följande:

    Det blir väl en rövunge då?


    du menar en skitunge
  • Anonym (jaja)
    Anonym (fattar inte) skrev 2017-03-29 21:08:16 följande:
    du menar en skitunge
    Nä, då hade jag skrivit det.
Svar på tråden Hur kunde hon bli gravid av analsex??!