• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken religion är du mest rädd för?
  • Djurvän03

    Jag kan erkänna att jag tycker islam är en lite knepig religion med tanke på våldet som förs inom religionens namn. Å andra sidan har inte kristendomen varit fredens religion hela tiden heller...så både islam och kristendomen fast jag röstade på islam.

  • DenNamnbitne

    Ateismen - den mest verklighetsförnekande religionen. De övriga religionerna har alla sina problem men tar man bort de ersätter man dem med långt värre idéer.

  • Anonym (J)

    Jag röstade på kristendomen men det står ändå noll

  • Daisy-Lou

    Jag är inte rädd för någon religion. Däremot är islam den religion jag ser ner på och föraktar mest.

  • Anonym (J)
    Daisy-Lou skrev 2017-04-01 00:14:21 följande:

    Jag är inte rädd för någon religion. Däremot är islam den religion jag ser ner på och föraktar mest.


    Varför?
  • Daisy-Lou
    Anonym (J) skrev 2017-04-01 00:16:46 följande:

    Varför?


    För att det är en vidrig religion med vidrig kvinnosyn och vidriga profeter och en stor del av folket som dyrkar den är roten till några av de största konflikter och problem vi har i världen idag.
  • Anonym (J)
    Daisy-Lou skrev 2017-04-01 00:22:44 följande:

    För att det är en vidrig religion med vidrig kvinnosyn och vidriga profeter och en stor del av folket som dyrkar den är roten till några av de största konflikter och problem vi har i världen idag.


    Så är det inom buddhismen och kristendomen också. Och judendomen (där man räknas som mindre värd när man har mens och man får inte ens äta middag med sin familj).

    Modern religion är en helt annan sak. Modern islamism är som modern kristendom.
  • TheDummy

    Mest rädd för den religion människan kommer att skapa härnäst. Eller jag menar jag är en av dem som skapar den nästa...

  • Tow2Mater

    Den dag vi inte kommer att kunna köpa eller sälja utan att ha "vilddjurets märke" på pannan eller handen; förmodligen en religion som inkluderar "tolerans för alla andra religioner" förutom att du för att "kunna överleva" måste genom "märket" "tillbe och visa full överlåtelse till xx".... Det skrämmer mig.

  • Anonym (J)
    Tow2Mater skrev 2017-04-01 01:48:56 följande:

    Den dag vi inte kommer att kunna köpa eller sälja utan att ha "vilddjurets märke" på pannan eller handen; förmodligen en religion som inkluderar "tolerans för alla andra religioner" förutom att du för att "kunna överleva" måste genom "märket" "tillbe och visa full överlåtelse till xx".... Det skrämmer mig.


    Hahahahahahah nä nu skojar du va?
Svar på tråden Vilken religion är du mest rädd för?