• Anonym (Lilla Söta Anna)
    Äldre 5 Apr 19:37
    17989 visningar
    48 svar
    +1
    48
    17989

    Killar - varför skickar ni dick pics?

    Hejsan svejsan!

    Har hängt på olika dejtingsidor på sistone med blandat resultat.

    En sak är bortom mitt förstånd och det är alla dessa penisbilder man oombett får.

    Alltås, först mailar man med killen via dejtingsidan och sedan skiftar vi till Kik.

    Och vad händer efter kanske fem mail? Jo, han visar kuken.

    Snälla, varför gör ni såhär?

    Tror ni att Kik och kuk är samma sak??

  • Svar på tråden Killar - varför skickar ni dick pics?
  • Anonym (a)
    Äldre 5 Apr 21:22
    #11
    Anonym (Lilla Söta Anna) skrev 2017-04-05 19:37:22 följande:

    Hejsan svejsan!

    Har hängt på olika dejtingsidor på sistone med blandat resultat.

    En sak är bortom mitt förstånd och det är alla dessa penisbilder man oombett får.

    Alltås, först mailar man med killen via dejtingsidan och sedan skiftar vi till Kik.

    Och vad händer efter kanske fem mail? Jo, han visar kuken.

    Snälla, varför gör ni såhär?

    Tror ni att Kik och kuk är samma sak??


    tyvärr är det ju idioterna som skickar bilder på det där viset. Fruktansvärt när man inte alls var inne på samma linje och inte har bett om det.
    Tack och lov finns det vettiga män också. 
  • Äldre 5 Apr 21:43
    #12
    +1

    Du kanske ska bli glad i stället? om nån skickar en dick pic på det sättet visar det ju att han är mentalefterbliven och jävligt korkad och då vet du det tidigt och kan välja bort kromosomfelet

    Jag som man SKÄMS över hur andra män beteer sig på dejting sajter,jag har enbart skickat sånna bilder med en tjej som jag hade ett distansförhållande med,hon frågade och skickade massa bilder på sig så ja =P rätt ska väl vara rätt då

    Skulle jag bestäma så skulle staten leta rätt på en av dessa dick pics idioter och hugga kuken av han , då skulle de bli stopp på dumheterna men svensk daltade och tycka synd om mentalitet gör ju att män kan vålda och trakkasera hur dom vill, vilket är synd 

  • Äldre 5 Apr 22:37
    #13

    Jag fattar inte heller varför detta görs så ofta, eller vilka män det är som gör det. Är det nåt fel i huvet på dem??? Jag känner tjejer som har fått dick pics både från nya bekantskaper och helt främmande män. Självklart utan att ha bett om det först.

    Ovälkomna dick pics är en form av blottning. Det borde vara olagligt. Killar som sysslar med detta, eller funderar på att göra det, borde tänka så här:

    Om du träffar en tjej, skulle du då utan vidare dra fram kuken för att ni har pratat en stund? Går du omkring och visar kuken för främmande tjejer? Skulle inte tro det, för i så fall har du problem och behöver hjälp. Det är PRECIS samma sak med dick pics! Strippar eller blottar sig gör man om båda vill det och är överens, inte annars!

  • Anonym (Lilla Söta Anna) Trådstartaren
    Äldre 5 Apr 23:23
    #14
    fornminne skrev 2017-04-05 22:37:50 följande:

    Jag fattar inte heller varför detta görs så ofta, eller vilka män det är som gör det. Är det nåt fel i huvet på dem??? Jag känner tjejer som har fått dick pics både från nya bekantskaper och helt främmande män. Självklart utan att ha bett om det först.

    Ovälkomna dick pics är en form av blottning. Det borde vara olagligt. Killar som sysslar med detta, eller funderar på att göra det, borde tänka så här:

    Om du träffar en tjej, skulle du då utan vidare dra fram kuken för att ni har pratat en stund? Går du omkring och visar kuken för främmande tjejer? Skulle inte tro det, för i så fall har du problem och behöver hjälp. Det är PRECIS samma sak med dick pics! Strippar eller blottar sig gör man om båda vill det och är överens, inte annars!


    Borde ha sparat på alla dick pics jag fått genom åren. Göra ett stort kollage och konstutställning.

    Mina väninnor får också bilder på kukar, så det verkar vara vanligt förekommande.

    Gärna kuk, men inte när den dyker upp såhär hastigt...

    Killar, ta det lite lugnt, annars får ni aldrig knulla...
  • Anonym (8596)
    Äldre 6 Apr 00:30
    #15
    PeterGB3G skrev 2017-04-05 20:16:01 följande:
    Jag förstår. Tror vi är för ivriga många gånger. Och inte bara att vi vill nakenbild på er, utan att vi själva tycker det är spännande att visa upp oss.
    Fast är man inte då en blottare om man visar upp sig utan att ha blivit ombedd att göra det?

    Frågan är egentligen varför det är lagligt att blotta sig online men inte irl.
  • Anonym (BullS­hit, Alert weeoo weeoo)
    Äldre 6 Apr 01:20
    #16
    Robert 832 skrev 2017-04-05 21:09:38 följande:

    Skickar inte dickpics annat än om det efterfrågas. Får dock frågan rätt ofta... kanske har jag bara tur.


    Vad säger brudarna då ?


    -snälla snälla kan du skicka en kuk bild jag har aldrig sett en kuk och din måste nog vara den bästa kuken att beskåda


    Och du svarar - kommer inte att hända visar den inte för nån det är mitt privilegium  only mine my precious


    och efter det är dom helt vilda dom måste bara se den !! We wants it, we needs it. Must have the precious deras mål i livet är nu att kolla på din dase.. njaa 

  • PeterG­B3G
    Äldre 6 Apr 07:51
    #17
    Anonym (8596) skrev 2017-04-06 00:30:07 följande:

    Fast är man inte då en blottare om man visar upp sig utan att ha blivit ombedd att göra det?

    Frågan är egentligen varför det är lagligt att blotta sig online men inte irl.


    Det är nog många som njuter av spänningen i att visa upp sig naken. Dvs är lite av en blottare. Finns ju flera trådar här på FL tex som bara handlar om detta. Båda öppna och privata. Där är det ju ingen skada skedd, eftersom alla som deltar vet vad som bjuds. Mest bilder på halvslaka kukar, men finns även kvinnor som deltar.

    Det är lika olagligt att blotta sig med en dp som att göra det i verkligheten, men svårare för polisen att reda ut, särskilt om det görs på en anonym chat app som KIK el liknande. Blir för mycket jobb för polisen så dom struntar i det.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Äldre 6 Apr 08:07
    #18
    +1
    Anonym (BullShit, Alert weeoo weeoo) skrev 2017-04-06 01:20:36 följande:

    Vad säger brudarna då ?

    -snälla snälla kan du skicka en kuk bild jag har aldrig sett en kuk och din måste nog vara den bästa kuken att beskåda

    Och du svarar - kommer inte att hända visar den inte för nån det är mitt privilegium  only mine my precious

    och efter det är dom helt vilda dom måste bara se den !! We wants it, we needs it. Must have the precious deras mål i livet är nu att kolla på din dase.. njaa 


    Haha! Aa... typ... eller?

    Nja, frågan brukar dyka upp efter några dagars chattande efter att man har lärt känna varann och pratat lite rörande varandras sexualitet och läggning.
  • Äldre 6 Apr 15:07
    #19
    +1

    Det är inte alls lagligt att göra online men inte irl, det är sexuellt ofredande om det är oombett även om det är på nätet. Finns domar på det.

  • Äldre 6 Apr 15:11
    #20
    +1

    Förstår inte alls, hur intresant är en bild på en kuk eller fitta?

Svar på tråden Killar - varför skickar ni dick pics?