• Anonym (BIM)

    Följas åt med BIM 6-10 april?

    Hej!
    Har gjort en hel del negativa grav.tester och har själv BIM 8e eller 9e april!

    Är det fler än jag som har svårt att koncentrera sig på något annat och känner att detta tar över ens liv fullständigt och behöver ventilera med någon annan som inte är partner, kollega eller vän?

    Vad har ni för symtom? När ska ni ta nästa grav.test? {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Följas åt med BIM 6-10 april?
  • Anonym (Hoppas!)

    Hej! Jag har BIM idag (tror jag). Slutade med mina p-piller 5 mars och jag vet ju att det kan dröja.. men jag hade ÄL i mitten av mars :)

    Har du testat än? :)

  • Anonym (BIM)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2017-04-06 07:25:45 följande:

    Hej! Jag har BIM idag (tror jag). Slutade med mina p-piller 5 mars och jag vet ju att det kan dröja.. men jag hade ÄL i mitten av mars :)

    Har du testat än? :)


    Åh vad spännande! Jag blev gravid så fort jag slutade med ppiller "senast" (resulterade inte i bebis), men barnmorskan påstod att ägglossningen ofta är stark direkt efter ppiller! :)


     


    Jag har testat varje dag, men nu är testerna slut så blir att vänta in BIM istället! Däremot så har jag symtom på att få mens snart! Så vi får väl se, men är så otroligt spännande!!

    Har du hunnit testa än? :D

  • Anonym (Hoppas!)
    Anonym (BIM) skrev 2017-04-06 11:21:41 följande:

    Åh vad spännande! Jag blev gravid så fort jag slutade med ppiller "senast" (resulterade inte i bebis), men barnmorskan påstod att ägglossningen ofta är stark direkt efter ppiller! :)

     

    Jag har testat varje dag, men nu är testerna slut så blir att vänta in BIM istället! Däremot så har jag symtom på att få mens snart! Så vi får väl se, men är så otroligt spännande!!

    Har du hunnit testa än? :D


    Jaha, beklagar :( Var det längesen? Du får höra av dig när du testat :D lycka till!

    Jag har inte fått så mycket mens-besvär än, men tror att jag blöder igenom hela tiden.

    Tog ett test imorse, men vet inte vad jag ska tro... vad tror du? (Nervös!)

  • Jooosen

    Ser ju positivt ut!!!

    Har också bim 8e eller 9e. Har haft ömma bröst som nu har försvunnit... kanske lite molvärk men kan lika gärna vara inbillning!! Kommer testa den 9e om mensen ej kommit. Tills dess ska ja bannemej hålla mig. Fan detta är der ända jag tänker på!!!

  • LisaLoop
    Anonym (Hoppas!) skrev 2017-04-06 12:11:00 följande:

    Jaha, beklagar :( Var det längesen? Du får höra av dig när du testat :D lycka till!

    Jag har inte fått så mycket mens-besvär än, men tror att jag blöder igenom hela tiden.

    Tog ett test imorse, men vet inte vad jag ska tro... vad tror du? (Nervös!)


    Jag ser!! (Sitter via telefonen) håller tummarna att det blir starkare inom några dagar ????????
  • Anonym (BIM)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2017-04-06 12:11:00 följande:
    Jaha, beklagar :( Var det längesen? Du får höra av dig när du testat :D lycka till!

    Jag har inte fått så mycket mens-besvär än, men tror att jag blöder igenom hela tiden.

    Tog ett test imorse, men vet inte vad jag ska tro... vad tror du? (Nervös!)
    Ingen fara, var fel i tiden ändå :) Det där måste ju vara positivt!? Åh! Tycker absolut inte det går att misstolka för spök, rätt färg och form på strecket ju!! Plus
  • Anonym (BIM)
    Jooosen skrev 2017-04-06 12:19:01 följande:

    Ser ju positivt ut!!!

    Har också bim 8e eller 9e. Har haft ömma bröst som nu har försvunnit... kanske lite molvärk men kan lika gärna vara inbillning!! Kommer testa den 9e om mensen ej kommit. Tills dess ska ja bannemej hålla mig. Fan detta är der ända jag tänker på!!!


    Hahaha! Det där låter ju precis som jag. Tänker inte på något annat faktiskt...! Nu har jag bara symtom för mens så ger upp litegrann iaf och inväntar mensen. Bra mål! Jag testade slut på alla mina för att jag skulle börja leva. Var helt test-beroende... Obestämd
  • Anonym (Hoppas!)

    Tack för att ni är så positiva, jag ska testa imorgon igen :)

    @joosan Jag har inte haft några symtom alls, inte ens mensvärk. Det är nog olika från person till person, håller tummarna för att vi båda får ett plus!

    Kul om ni alla skriver hur det går för er :)

  • Anonym (Hoppas!)
    Anonym (BIM) skrev 2017-04-06 12:32:30 följande:

    Hahaha! Det där låter ju precis som jag. Tänker inte på något annat faktiskt...! Nu har jag bara symtom för mens så ger upp litegrann iaf och inväntar mensen. Bra mål! Jag testade slut på alla mina för att jag skulle börja leva. Var helt test-beroende...


    Håller tummarna för att du får plus! När hade du ÄL? :)
  • Anonym (BIM)
    Anonym (Hoppas!) skrev 2017-04-06 12:36:09 följande:
    Håller tummarna för att du får plus! När hade du ÄL? :)
    Tack så mycket! :) Jag hade det 25e enligt kalender, men kan ha haft det 26e och absolut senast 27e, men rätt osannolikt. :)

    Hoppas du får starkare imorgon! Såå spännande!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Följas åt med BIM 6-10 april?