• Äldre 14 Apr 02:32
    4002 visningar
    11 svar
    11
    4002

    drömde innan ni blev gravida? hur länge efter ni plussat

    Hej tjejer

    Jag är gift i ett år och vår 6 försök för blir gravid, tyvärr bara negativa och spökstrecker men jag tappar aldrig hoppet <3 nån vaker dag säkert, iallafall jG har drömt två dager i rad att jag plussar svagt i drömmen,tredje dagen drömt nåt men när jag vaknat då mins inte mer nummer 11 typ som två streck så de känns nåt med drömmarna jag undrar om nån har drömt innan bim eller längre fram och fick pluss sen ???

    Ni får ursäkta min svenska :) <3

    Försstem jag kan lite om tyda drömmar men jag behöver er hjälp

  • Svar på tråden drömde innan ni blev gravida? hur länge efter ni plussat
  • Äldre 14 Apr 02:54
    #1

    Hej Ts,

    Man kan drömma om saker man gå omkring och fubderar väldigt mycket på. Förstår att det kan vara jobbigt när man försökt flera månader. När hade du din ÄL? Ta ett test så får du svar på din fråga om du är gravid eller inte.

    Själv plussade jag andra vid andra försöket, trodde det skulle ta mycket längre tid men vi hade tur.

    Jag har aldrig drömt om plusset men däremot drömmer jag ofta om att jag håller om mitt barn och det måstr bero på att jag tänker på det varje dag och längtar till det.

    Lycka till!

  • Äldre 14 Apr 11:31
    #2
    Preet90 skrev 2017-04-14 02:54:36 följande:

    Hej Ts,

    Man kan drömma om saker man gå omkring och fubderar väldigt mycket på. Förstår att det kan vara jobbigt när man försökt flera månader. När hade du din ÄL? Ta ett test så får du svar på din fråga om du är gravid eller inte.

    Själv plussade jag andra vid andra försöket, trodde det skulle ta mycket längre tid men vi hade tur.

    Jag har aldrig drömt om plusset men däremot drömmer jag ofta om att jag håller om mitt barn och det måstr bero på att jag tänker på det varje dag och längtar till det.

    Lycka till!


    Jag hade min äl den 2 ellr 3 april så har gått 11 dager :)

    Men jag har hört massor som drömt innan :)
  • Äldre 14 Apr 12:09
    #3

    Drömde aldrig om själva pluset, utan jag drömde i oktober/nov att en blond liten pojke stod i vår dörröppning och ropade på mig. Jag blev gravid i slutet i dec och nu är jag väldigt säker på att det ligger en pojke i min mage. Vi får veta om ca 2,5 vecka på rul <3

  • Äldre 14 Apr 14:51
    #4
    Måne09 skrev 2017-04-14 12:09:55 följande:

    Drömde aldrig om själva pluset, utan jag drömde i oktober/nov att en blond liten pojke stod i vår dörröppning och ropade på mig. Jag blev gravid i slutet i dec och nu är jag väldigt säker på att det ligger en pojke i min mage. Vi får veta om ca 2,5 vecka på rul <3


    Hej måne09

    Jag önskar dig bra gravidet och lätt och bästa förlösaning,

    Din dröm är mkt fin och jag tror att du har en liten man där i Mage <3
  • Äldre 14 Apr 15:13
    #5

    3-4 månader innan plusset drömde jag om att jag ammade en liten pojke i soffan och sen la ner honom i sängen omgiven av kuddar

    När jag vaknade fick jag direkt en tanke att leta efter honom, kändes som att han varit där på riktigt! sen när jag satte mig i soffan så var det som att jag väntade på att han skulle vakna och vilja amma igen, gick in i sovrummet flera gånger och kollade..

    Smsa om de till min syster.

    När jag sen blev gravid hade jag glömt drömmen men 3 veckor efter förlossningen så kollade jag igenom mina sms och hittade just den till min syster och kom då ihåg drömmen, och de var ju min son jag drömt om! Kusligt men spännande ^^

    Hade ingen dröm innan lillplutt blev till eller föddes dock.

    Jag har blivit gravid 3 gånger

    Dom 2 första gångerna kände jag 1-1,5 vecka innan små stick i livmodern och ena bröstvårtan var hård hela tiden utan anledning, plussat när jag testat, 3 dagar efter BIM och 4 dagar innan BIM.

    3e gången fick jag svamp bara helt plötsligt! Plussade 2 dagar innan BIM tror jag, väldigt oväntat för det var på första försöket.

  • Äldre 14 Apr 17:47
    #6
    Tess1990 skrev 2017-04-14 15:13:09 följande:

    3-4 månader innan plusset drömde jag om att jag ammade en liten pojke i soffan och sen la ner honom i sängen omgiven av kuddar

    När jag vaknade fick jag direkt en tanke att leta efter honom, kändes som att han varit där på riktigt! sen när jag satte mig i soffan så var det som att jag väntade på att han skulle vakna och vilja amma igen, gick in i sovrummet flera gånger och kollade..

    Smsa om de till min syster.

    När jag sen blev gravid hade jag glömt drömmen men 3 veckor efter förlossningen så kollade jag igenom mina sms och hittade just den till min syster och kom då ihåg drömmen, och de var ju min son jag drömt om! Kusligt men spännande ^^

    Hade ingen dröm innan lillplutt blev till eller föddes dock.

    Jag har blivit gravid 3 gånger

    Dom 2 första gångerna kände jag 1-1,5 vecka innan små stick i livmodern och ena bröstvårtan var hård hela tiden utan anledning, plussat när jag testat, 3 dagar efter BIM och 4 dagar innan BIM.

    3e gången fick jag svamp bara helt plötsligt! Plussade 2 dagar innan BIM tror jag, väldigt oväntat för det var på första försöket.


    Va fin dröm :) jag drömde om två rådhåriga flickor(tvillingar ) för två mån-fre sen och när jag vaknade de känds va på riktig :) så jag hoppas och önskar mig att den här gång min drömmar blir verkliga <3
  • Äldre 14 Apr 19:56
    #7

    Alltså jag har drömt vid Båda mina graviditeter att jag plussat och tagit test dagen efter och visat plus!

    Första grav drömde jag gång på gång att jag födde en flicka, tog ej reda på ul men visst Kom det en flicka.

    Och innan Rul nu drömde jag om en mörkhårig flicka. Visade sig vara en flicka på ultraljudet och om hon är mörkhårig får vi se i sommar :)

    Lycka till med barnamaking ;)

  • Äldre 15 Apr 00:51
    #8
    Haiduchi skrev 2017-04-14 19:56:13 följande:

    Alltså jag har drömt vid Båda mina graviditeter att jag plussat och tagit test dagen efter och visat plus!

    Första grav drömde jag gång på gång att jag födde en flicka, tog ej reda på ul men visst Kom det en flicka.

    Och innan Rul nu drömde jag om en mörkhårig flicka. Visade sig vara en flicka på ultraljudet och om hon är mörkhårig får vi se i sommar :)

    Lycka till med barnamaking ;)


    Naaaaw så fint så jag har drömt två dar i rad att jag plussat svagt,så jag hoppas att de bli sann för min del, fortfarande ingen mens och tjocka flyttningar :/ ont i ryggen och yr när jag går upp, fryser som F ibland så håll tummarna får mig <3
  • Äldre 15 Apr 16:35
    #9

    Tråkiga nyheter :( jag tror att mensen på G, jag har mensvärk o fick bruna flyttningar blodiga trådar i den :(

    Så drömmen kan kommer bli sann längre fram hoppas jag:)

    Lycka till som väntar på pluss o tappa inte hoppet

  • Äldre 16 Apr 08:00
    #10
    Esra pasha skrev 2017-04-14 14:51:10 följande:
    Hej måne09

    Jag önskar dig bra gravidet och lätt och bästa förlösaning,

    Din dröm är mkt fin och jag tror att du har en liten man där i Mage <3
    tack <3
  • Äldre 16 Apr 22:12
    #11

    Gravid med första barnet, ett par dagar innan jag plussade deömde jag att vi hade två döttrar. Men jag har också drömt att jag plussar/ har barn utan att ens ha en liten möjlighet att var gravid. Man drömmer om saker man tänker mycket på helt enkelt

Svar på tråden drömde innan ni blev gravida? hur länge efter ni plussat