• Inmortaliiity

    Nätdejting: Grönt, rött eller tidsfödriv?

    Tjenizpe.. nä..
    Vi börjar direkt..
    Skrivit med en tjej nu på Badoo i snart 3-4veckor. Vi bollar ofantligt stora meddelanden och hon frågar mig lixom jag frågar henne, vi skrattar, skickar bilder etc, allt verkar passa in för visat intresse.
    Lilla dilemmat..
    Det är nu senare jag befarar att jag är ett rent av "tidsfördriv". Jag har frågat om hennes avsikt och det är vilja träffa vänner. Detta tolkar jag som är ett mildare ord för att man är sökande.
    Plot twist(?)
    Hon nämner även att hon är bi, och dras mer till tjejer. Men däremot kan hon inte om 5-10år se sig själv med en tjej. Detta skapar för henne en viss förvirring.
    Saker jag vet:
    Hon säger inte "Nej" till att träffas i framtiden..
    Hon har angett på badoo att hon enbart söker tjejer, dvs ingen "manlig konkurrens".. Detta är väl även ett positivt tecken i mitt fall?
    Hon verkar inte vilja "gå vidare" så som att prata i telefon, SMS/FB you name it ..
    Om allt detta säger hon "kanske i framtiden" och allt detta kan ta "lite" tid ..
    Frågor:
    Men är detta hennes morot till jag ska vara hennes tidsfördriv??
    Kan bisexualitet vara en "period" för henne att typ lägga mig på hyllan för att pröva något nytt?
    Någon bisexuell vänlig själ som kan bolla tillbaka tankebollen lite?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-14 20:54
    Jajusteja, glad påsk på er alla! =)
  • Svar på tråden Nätdejting: Grönt, rött eller tidsfödriv?
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Hon söker alltså tjejer fast kan tänka sig killvänner? Det låter som att du kommer förbli en vän om nu inte hon råkar bli kär i dig. Jag tycker det låter som din enda chans.

  • Tecum

    Jag är inte bisexuell, men hon är inte ute efter en partner som du just nu. Du är en kompis, inte ens en reserv. Acceptera det eller bryt.

  • Anonym (iii)

    hon snackar med dig för att hon av någon anledning tycker det är kul men mer än så blir det inte 

  • Inmortaliiity
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-04-14 20:58:08 följande:

    Hon söker alltså tjejer fast kan tänka sig killvänner? Det låter som att du kommer förbli en vän om nu inte hon råkar bli kär i dig. Jag tycker det låter som din enda chans.


    Mjo, det enda jag kan gå efter är la att hon inte kan se sig själv med en tjej i framtiden..
Svar på tråden Nätdejting: Grönt, rött eller tidsfödriv?