Inlägg från: Jordgubb90 |Visa alla inlägg
  • Jordgubb90

    Kan man missa sen grav vid VUL ??

    Sanlin90 skrev 2017-04-23 17:35:31 följande:

    Hej, jag kommer säkert med en jätte skum fråga nu men kan man vid ett vul missa en 32veckor gången graviditet ?!

    Jag blir tokig på min kropp, jag har kramper i magen, ont i brösten varav det ena har det kommit vätska ut några gånger senaste dagarna, mår illa till och från, har som mensvärk i mage och rygg men ingen mens...

    Har inte haft mens på evigheter pga minipiller men hade sex efter att ha slarvat med dom och sen varit utan sedan dess.

    Gynekologen letade inte specifikt efter en graviditet utan skulle kolla efter cystor men hittade inte ens vänster äggstock och kunde därmed säga att allt såg bra ut (?!) Litar inte på henne hon nämde snabbt där är urinblåsan livmodern ser bra ut på två sekunder sedan letade hon upp höger äggstock som såg bra ut och sedan letade hon efter vänster som var EXTREMT smärtsamt....

    Kan dom missa 32veckor gånget på vul ?

    Jag har inte fått något plus men min kropp spökar och jag önskar ingen graviditet, litar dock inte på gynekologen.


    Tagit gravtest? Sannolikheten att dom skulle missa graviditeten och att ett test skulle visa negativt i den veckan är osannolikt.
Svar på tråden Kan man missa sen grav vid VUL ??