• Äldre 26 Apr 21:34
    2410 visningar
    8 svar
    8
    2410

    Ogillar män för tajta kvinnor?

    När jag har sex är det svårt att penetrerar mig. Ibland får mannen inte in penisen utan måste "ta i" och det gör ont för mig. Efter sex hör jag alltid "vad tajt du är" eller andra relaterade påståenden ang att jag är tajt. Jag undrar nu. Ogillar killar detta för att dom inte kan sätta på mig direkt. Det brukar ta en stund innan jag blir fullt penetrerad. Och vad kan jag göra för att få det lite slappare, om det går?

  • Svar på tråden Ogillar män för tajta kvinnor?
  • Anonym (Man)
    Äldre 26 Apr 21:44
    #1

    Har du mest varit med unga män, som varit dåliga på förspel/ge oralsex?

    Glidmedel kan ju hjälpa, men det brukar inte behövas om man har ett ordentligt förspel.

    Här aldrig upplevt för tight fitta, men om man inte kåtat upp tjejen tillräckligt så kan det bli som du beskriver?

  • Anonym (lalal­aa)
    Äldre 26 Apr 22:40
    #2
    LouiseK96 skrev 2017-04-26 21:34:22 följande:

    När jag har sex är det svårt att penetrerar mig. Ibland får mannen inte in penisen utan måste "ta i" och det gör ont för mig. Efter sex hör jag alltid "vad tajt du är" eller andra relaterade påståenden ang att jag är tajt. Jag undrar nu. Ogillar killar detta för att dom inte kan sätta på mig direkt. Det brukar ta en stund innan jag blir fullt penetrerad. Och vad kan jag göra för att få det lite slappare, om det går?


    Nej det är inte fel på dig, jo visst precis du kanske inte är så gammal och du är tajt men det är väl kanon. Precis du måste få chansen precis som föregående skriver förspel. Smekningar slickningar kanske saliv glidmedel.

    Vet inte om du är med olika killar men om det är en större snopp så kanske inte snabbis enbär aktuell. Sedan måste han inte gå in djupt direkt utan först bara ollonet i öppningen sedan djupare eftersom.
  • Anonym (Balle­n)
    Äldre 27 Apr 18:07
    #3
    LouiseK96 skrev 2017-04-26 21:34:22 följande:

    När jag har sex är det svårt att penetrerar mig. Ibland får mannen inte in penisen utan måste "ta i" och det gör ont för mig. Efter sex hör jag alltid "vad tajt du är" eller andra relaterade påståenden ang att jag är tajt. Jag undrar nu. Ogillar killar detta för att dom inte kan sätta på mig direkt. Det brukar ta en stund innan jag blir fullt penetrerad. Och vad kan jag göra för att få det lite slappare, om det går?


    Skaffa kille med liten snorre.
  • Anonym (Våt)
    Äldre 27 Apr 18:14
    #4

    Så länge kvinnan är våt så är det inga problem. En fitta kan man ju föda barn igenom och så stor kuk har nog ingen...

  • Anonym (Balle­n)
    Äldre 27 Apr 18:16
    #5
    Anonym (Våt) skrev 2017-04-27 18:14:35 följande:

    Så länge kvinnan är våt så är det inga problem. En fitta kan man ju föda barn igenom och så stor kuk har nog ingen...


    Fast det flesta kvinnor spricker när de föder, trist att göra det varje gång. 
  • Äldre 27 Apr 19:59
    #6

    Mitt ex sprack inte på någon av våra tre kids.

  • Anonym (Nejdå­)
    Äldre 28 Apr 00:17
    #7

    Nä eller inte jag iallafall. Ända problemet jag personligen har med detta är att jag kommer väldigt snabbt när det är lite trängre. Men hur brukar ett normalt förspel se ut för dig? Efter lite fingrar och oralt brukar det ju kunna blir rätt bra glid där nere annars kanske glidmedel skulle funka?

  • Anonym (Balle­n)
    Äldre 28 Apr 11:39
    #8
    Hmm666 skrev 2017-04-27 19:59:15 följande:

    Mitt ex sprack inte på någon av våra tre kids.


    Då var hon väl slapp från början.
Svar på tråden Ogillar män för tajta kvinnor?