• Anonym (AJSOMFAN !!)

    Ont efter anslsex!

    Hej!

    Hade analsex för 4 dagar sen. Vi har haft det några gånger förut och jag tycker det är riktigt skönt!????

    Och det var skönt sist också. Men det gick lite för fort så vi hann inte med kokosoljan och jag kände att det sved till lite, men det gick över snabbt. Sen märkte jag att jag hade fått små små sprickor som gjorde ont när jag torkade mig. Har varit med om det förut men det har gått över på 2-3 dagar.

    Den här gången lyckades jag få magsjuka och sprang på toa ca 10-15 ggr på en dag och nu har jag ont!! Svider som fan och jag vill INTE göra nummer 2 vill jag lova!!!????

    Det är fortfarande som små sår och det gör ont. Tips mottages!!! Hur hjälper jag min stackars rumpa att må bra igen?? Luft? Smörja?? Jag har köpt inityolsalvan som ska vara så bra för barn vid sårig rumpa.. har någon några bra tips???

    Jag vill kunna ha analsex ibland men just nu känner jag bara ett big NO F***ING WAY!!????

    Hoppas på råd!

    Kram!

  • Svar på tråden Ont efter anslsex!
  • MrFlex

    Det är nog inte bara analsexets fel utan magsjukan (torka ofta) som sliter hårt på röven. Hjälper det inte med salvan du har så köp AC-3 på apoteket. När du ändå är där så köper du glidmedel också så slipper du detta i framtiden. Blir nog lika illa om man torrkör i fittan så gör rätt istället för att sluta med något du tycker är skönt.

  • Anonym (AJSOMFAN !!)
    MrFlex skrev 2017-04-29 18:45:42 följande:

    Det är nog inte bara analsexets fel utan magsjukan (torka ofta) som sliter hårt på röven. Hjälper det inte med salvan du har så köp AC-3 på apoteket. När du ändå är där så köper du glidmedel också så slipper du detta i framtiden. Blir nog lika illa om man torrkör i fittan så gör rätt istället för att sluta med något du tycker är skönt.


    Tack för tipset! :)
Svar på tråden Ont efter anslsex!