• Anonym (Fatti­g)
    Äldre 30 Apr 11:26
    5020 visningar
    11 svar
    11
    5020

    Vill flytta isär men har inte råd....

    Vi bara bråkar hela tiden. Varje dag.

    De kommer löften som aldrig hålls, vi kan inte lyssna på varandra utan anklagar varandra bara hela tiden.

    Jag blir så frustrerad för han lovar saker han inte håller, när jag tar upp det blir han förbannad på mig. Hittar alltid en undanflykt till att de i grunden är mitt fel att han inte hållit löftet eller att han inte alls lovat just det utan en helt annan sak.

    Jag orkar inte mer.

    Men pg av att han hade anmärkningar när vi träffades står jag på alla lån. Bil lån. Ett lån till honom. Jag står på avbetalningar osv.

    Har 3 barn och har verkligen inte råd att flytta isär. Har kollat med bostadsbidrag mm men de kommer aldrig räcka

    Vet inte vad jag ska göra. Åh barnen mår såklart dåligt av allt bråk och tjafs som är dagligen.

  • Svar på tråden Vill flytta isär men har inte råd....
  • Anonym (Fatti­g) Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 13:34
    #4

    Bilen som jag stått o betalat på i 3års tid köpte vi för att han inte kunde köpa en bil själv.

    Jag har inte ens haft körkort förens nyligen. Men enda stått och betalt bilen helt själv! Ca 2500 i månaden.

    Nu är den nere på 1800 i månaden. Men numer behöver jag bil då jag behöver den i jobbet :-/ har bytt nyligen.

    Jag kan inte flytta hem till någon annan. Har tre barn!

  • Anonym (Fatti­g) Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 13:35
    #5
    Anonym (Mamma) skrev 2017-04-30 12:02:57 följande:

    Sälj bilen sälj av alla saker och betala in de som du kan med försäljningen. Gör en avnetalningsplan på papper med hans lån eller se till att någon annan kan lösa ut honom. Jag flyttade från mitt x med skulder upp över öronen... men vet du de va de fan värt. Tog inte en pryl mer än barnens saker och mina kläder. Det va tufft men det gick. Och jag är så tacksam idag att jag tog det steget. Han satt häktad när vi flytta så de gick fort när det väl hände. Lycka till


    Bilen behöver jag och har inga saker av värde. Mer än möblerna som inget är värt men de är mina...
  • Anonym (Fatti­g) Trådstartaren
    Äldre 30 Apr 14:32
    #7
    Anonym (ty) skrev 2017-04-30 13:55:36 följande:

    Kunde ni inte köpt en billigare bil? Hade aldrig betalat så mycket i mån för en bil i flera år. 


    Jag tyckte de. Men vi valde mellan en begagnad där man alltid får räkna med reparationskostnader eller en bil med fast månadsavgift.

    Är så sjukt irriterad just nu. Vi har bråkat hela förmiddagen och istället för att reda ut de undrar han om jag vill med till en vän och fika lite..... jag sa såklart nej, så nu åker han med barnen och fikar.

    Kommer hem till bingolotto och tror att jag ska sätta mig och spela bingolotto som om allt är bra. Utan att vi rett ut något alls, dessutom kommer han bli sur när jag inte tänker göra det.. ????
Svar på tråden Vill flytta isär men har inte råd....