• Anonym (solibohuslän)

    trosor och vår

    Ni tjejer eller kvinnor som brukar skippa trosorna under sommarhalvåret, har ni börjat göra detta ännu?

    Våren har ju varit iskall. Men har det varit läge för lite klänning och troslöst i maj?

  • Svar på tråden trosor och vår
  • Anonym (Anna B)

    Kjol eller klänning = Troslös.
    Oavsett temperatur eller årstid.
    Sån är jag!

  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Anna B) skrev 2017-05-15 09:02:00 följande:

    Kjol eller klänning = Troslös.
    Oavsett temperatur eller årstid.
    Sån är jag!


    Blir det inte kallt om fiffin om vintern?
  • Anonym (ofräscht)
    Anonym (solibohuslän) skrev 2017-05-15 08:34:48 följande:

    Ni tjejer eller kvinnor som brukar skippa trosorna under sommarhalvåret, har ni börjat göra detta ännu?

    Våren har ju varit iskall. Men har det varit läge för lite klänning och troslöst i maj?


    Det är ofräscht att gå utan underkläder, speciellt om kvinnan har flytningar vilket är vanligt på olika sätt under hela månaden. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (ofräscht) skrev 2017-05-15 10:25:03 följande:
    Det är ofräscht att gå utan underkläder, speciellt om kvinnan har flytningar vilket är vanligt på olika sätt under hela månaden. 
    Det är verkligen ofräscht att vara utan trosor.
  • Anonym (Lorette)
    Anonym (solibohuslän) skrev 2017-05-15 08:34:48 följande:

    Ni tjejer eller kvinnor som brukar skippa trosorna under sommarhalvåret, har ni börjat göra detta ännu?

    Våren har ju varit iskall. Men har det varit läge för lite klänning och troslöst i maj?


    Japp, snigeln är framme nu!
  • Anonym (Oj)

    Blir det inte lite ofräscha fläckar av flytningar när ni sitter ner? Eller står ni upp hela tiden? Gör era barn likadant? Kommer vara observant runt midsommarstången i år. Skulle nog bli förskräckt av att plötsligt se ett blottat kön, men nu är jag förvarnad.

  • Anonym (50-åriga damen)

    Alltid troslös om jag inte är på arbetet, enda undantaget är om jag någon gång går ut i riktigt kort kjol eller klänning.
    Jag har inga flytningar så ni behöver inte vara oroliga för snigelspår, hade jag haft det hade jag inte varit troslös utanför hemmet.

  • Anonym (Snajl)
    Anonym (Lorette) skrev 2017-05-15 12:19:40 följande:
    Japp, snigeln är framme nu!
    Ja, har sett några sniglar nu. Och fjärilar.
Svar på tråden trosor och vår