• Anonym (TS)

    Ni som träffar folk via bodycontact

    Hej

    Hur "diskreta" är ni när ni träffar folk för sex via BC? Tänker på bilder, dolt nummer, vägbeskrivning till träff någon timme innan m.m? 

    Det är nämligen så att jag snackat med en tjej/kvinna under en månads period och vi har snackat om en träff till helgen, men hon är oerhört diskret och "hemlig" av sig. Känns lite som att det är något som inte stämmer för hon är så sjukt diskret! Visst, vi har snackat lite via telefon så jag har ändå fått reda på att det är en kvinna, men samtidigt så var det jag som fick ge ut nummer och hon ringde med dolt. Jag är heller ingen direkt veteran på BC och blev väldigt paff när jag lyckades få napp så det här är väldigt nytt för mig! Är även ganska ung så vill inte ge mig in i något som kanske inte är det som jag föreställer mig, finns ju massa saker som kan hända liksom.. 

    Hur gör ni när ni träffar folk? Vad kräver ni från den andra personen för att det ska leda till en träff? Tips??

  • Svar på tråden Ni som träffar folk via bodycontact
  • Anonym (Prefect)

    Vi orkar inte med 'doldisar'...
    Vi chattar via BC ett tag, pratar om hur man ser på sex och livet i övrigt, vad man sysslar med osv. Sen bokar vi neutral träff för att träffas och känna av kemin. Om folk då typ inte vågar säga namn eller så tröttnar vi..
    Vi är hyggligt välkända bland företagare i staden vi bor i, så om vi vågar orkar vi inte med hemliga...

  • Anonym (Tjej)

    Var hyffsat diskret, men hade vi kommit överens om att byta nummer så fick han mitt nummer också, höll aldrig på med dolt och grejer.

    Killar som inte kunde visa vettiga bilder, tala om vart de bodde eller lämna ut nummer dissade jag

  • Anonym (.)

    Min gissning är att hon kanske är otrogen. Eller jättenervös. Sen kan jag köpa att hon inte vill lämna ut telefonnummer (vilket indirekt är som att lämna ut adress om man inte har en reggad kontantmobil) innan ni träffats. Är hon lite orolig av sig så kanske hon vill träffas först på något café eller liknande och känna av stämningen, innan hon släpper på diskretionen/anonymiteten.

  • Domesticgoddess

    För mig har en fika/glas vin på neutral plats varit ett icke-förhandlingsbart krav när jag träffat folk genom bc. Vilket jag är väldigt glad över, det har hänt mer än en gång att mannen i fråga varit en massa år äldre och 30+ kilo tyngre än vad hans pres och bilder visat på...

    Däremot är jag väldigt restriktiv med att lämna ut mitt nummer + efternamn innan träff. Gjorde det i början av min "karriär" men råkade stöta på en man som inte accepterade ett nej efter - misslyckad - kemikoll så är mer försiktig numera.

    Jag hade nog varit aningens skeptisk inför en kvinna som inte lämnar några verifierbara uppgifter om sig själv, eller kräver sådana av dig, OCH som föreslår träff på icke-offentlig plats. Rent krasst tänker jag att majoriteten av kvinnor nog inte valt att utsätta sig för en sådan risk.

  • Anonym (TS)
    Anonym (.) skrev 2017-05-15 18:57:26 följande:

    Min gissning är att hon kanske är otrogen. Eller jättenervös. Sen kan jag köpa att hon inte vill lämna ut telefonnummer (vilket indirekt är som att lämna ut adress om man inte har en reggad kontantmobil) innan ni träffats. Är hon lite orolig av sig så kanske hon vill träffas först på något café eller liknande och känna av stämningen, innan hon släpper på diskretionen/anonymiteten.


    Enligt hennes profil och det hon berättat så har hon ganska mycket erfarenhet när det kommer till BC och i det här fallet så är det nog jag som är orolig och hade gärna träffats offentligt först. Jag själv har inga problem med att lämna ut några personliga uppgifter/bilder så hon vet vad det är för någon hon träffar liksom..  Sen så är träffen tänkt att vara hemma hos henne, så att lämna telefonnr som man kan söka upp adress med spelar väl ingen roll när jag ändå kommer få den inom några dagar?
    Domesticgoddess skrev 2017-05-15 19:39:38 följande:

    För mig har en fika/glas vin på neutral plats varit ett icke-förhandlingsbart krav när jag träffat folk genom bc. Vilket jag är väldigt glad över, det har hänt mer än en gång att mannen i fråga varit en massa år äldre och 30+ kilo tyngre än vad hans pres och bilder visat på...

    Däremot är jag väldigt restriktiv med att lämna ut mitt nummer + efternamn innan träff. Gjorde det i början av min "karriär" men råkade stöta på en man som inte accepterade ett nej efter - misslyckad - kemikoll så är mer försiktig numera.

    Jag hade nog varit aningens skeptisk inför en kvinna som inte lämnar några verifierbara uppgifter om sig själv, eller kräver sådana av dig, OCH som föreslår träff på icke-offentlig plats. Rent krasst tänker jag att majoriteten av kvinnor nog inte valt att utsätta sig för en sådan risk.


    Jag har träffat ett par på en kemikoll vid ett tidigare tillfälle, utöver det så har jag 0 erfarenhet när det kommer till att söka sexuella kontakter men visst håller jag med om att det troligtvis är både det mest säkraste och bästa alternativet för båda egentligen. 

    Jag är kille på 22 år med nytagna bilder och ärliga mått (verkligen inga stora (både utrustning och kroppsmässigt, så hon borde ju förstå att jag inte ljuger), hon har inte krävt några bilder utav mig men jag valde att visa en kroppsbild så hon får en bild av hur jag ser ut. Hon själv däremot har inget intresse av att visa någon bild i dagsläget, jag har inga direkta fysiska krav mer än att man ska vara renlig och ta hand om sig själv, men tycker ändå att en bild hör till?

    Har pratat med henne så jag vet att det inte är en man bakom en kvinnlig profil, vet hennes förnamn och vilken stad hon bor i, thats it.  Och jag förstår att som tjej/kvinna så vill man inte ge ut nummer/namn etc till vem som helst, man vet ju aldrig vad det är för människor som sitter bakom dessa profiler..  

    Att tillägga är att jag troligtvis inte kommer få napp så ofta som jag hade velat på en sida som BC, så jag vill ju inte sumpa den här chansen jag fått men samtidigt så låter det lite väl bra för att vara sant.. 
  • Anonym (Tjej)
    Domesticgoddess skrev 2017-05-15 19:39:38 följande:

    För mig har en fika/glas vin på neutral plats varit ett icke-förhandlingsbart krav när jag träffat folk genom bc. Vilket jag är väldigt glad över, det har hänt mer än en gång att mannen i fråga varit en massa år äldre och 30+ kilo tyngre än vad hans pres och bilder visat på..


    Åh Jesus! Har också råkat ut för såna! Vad tänker dom med?! En kille skickade till och med bilder som inte ens var på honom. Trodde han inte jag skulle märka det eller?!
  • Anonym (knas)

    TS,

    Det låter helskumt.

    Det enda du vet är ju att det finns en kvinna inblandad. Men hur vet du att det inte är en man inblandad också? Var försiktig. Jag hade inte vågat åka dit på dessa premisser.

  • Anonym (TS)
    Anonym (knas) skrev 2017-05-15 21:32:36 följande:

    TS,

    Det låter helskumt.

    Det enda du vet är ju att det finns en kvinna inblandad. Men hur vet du att det inte är en man inblandad också? Var försiktig. Jag hade inte vågat åka dit på dessa premisser.


    Tycker också det låter helskumt. Ska försöka få henne att slå en signal så jag kan "fråga ut" henne lite lätt utan att låta som en stalker, så jag vet lite mer om henne. 

    Hon har sagt att hon är singel och utifrån den informationen som jag har om henne så finns det ingen i det området i samma ålder, namn osv som är singel. Finns en som passar perfekt in på henne men den personen är gift! Så ja, det låter väldigt skumt.. 

    Kanske bäst att skita i det hela om hon inte är villig att ge lite mer info om sig själv.
  • Anonym (knas)
    Anonym (TS) skrev 2017-05-15 22:26:43 följande:
    Tycker också det låter helskumt. Ska försöka få henne att slå en signal så jag kan "fråga ut" henne lite lätt utan att låta som en stalker, så jag vet lite mer om henne. 

    Hon har sagt att hon är singel och utifrån den informationen som jag har om henne så finns det ingen i det området i samma ålder, namn osv som är singel. Finns en som passar perfekt in på henne men den personen är gift! Så ja, det låter väldigt skumt.. 

    Kanske bäst att skita i det hela om hon inte är villig att ge lite mer info om sig själv.
    Testa henne. "Möt mig på Seven Eleven (eller nåt annat lokalt), så går vi hem till dig gemensamt, längtar efter dig så mycket!!!"

  • Anonym (Var försiktig.)
    Anonym (TS) skrev 2017-05-15 17:15:59 följande:

    Hej

    Hur "diskreta" är ni när ni träffar folk för sex via BC? Tänker på bilder, dolt nummer, vägbeskrivning till träff någon timme innan m.m? 

    Det är nämligen så att jag snackat med en tjej/kvinna under en månads period och vi har snackat om en träff till helgen, men hon är oerhört diskret och "hemlig" av sig. Känns lite som att det är något som inte stämmer för hon är så sjukt diskret! Visst, vi har snackat lite via telefon så jag har ändå fått reda på att det är en kvinna, men samtidigt så var det jag som fick ge ut nummer och hon ringde med dolt. Jag är heller ingen direkt veteran på BC och blev väldigt paff när jag lyckades få napp så det här är väldigt nytt för mig! Är även ganska ung så vill inte ge mig in i något som kanske inte är det som jag föreställer mig, finns ju massa saker som kan hända liksom.. 

    Hur gör ni när ni träffar folk? Vad kräver ni från den andra personen för att det ska leda till en träff? Tips??


    Känner till ett fall där killen träffade tjej i Småland och när de skulle börja göka dök hux flux hennes två våldsamma bröder upp.

    Blev inte vad han hade hoppats på.
Svar på tråden Ni som träffar folk via bodycontact