• Äldre 18 May 20:18
    9871 visningar
    11 svar
    11
    9871

    DP av bästis

    Vad ska man gör om man får en dp av sin vän? det hände min kompis. Hon fick en dp av sitt ex, och föredetta vän. Några tips? 

  • Svar på tråden DP av bästis
  • Anonym (?)
    Äldre 18 May 20:30
    #1

    Förstår inte frågan?

  • center­MAX
    Äldre 18 May 22:43
    #2
    Anonym (?) skrev 2017-05-18 20:30:49 följande:

    Förstår inte frågan?


    double penetration. två killar och en tjej. vanligt inom porr men tror mig inte veta någon gör det per default.. Obestämd
  • Anonym (Mr Prefec­t)
    Äldre 19 May 04:55
    #3
    centerMAX skrev 2017-05-18 22:43:17 följande:
    double penetration. två killar och en tjej. vanligt inom porr men tror mig inte veta någon gör det per default.. Obestämd
    Tror ? Menade att hen inte förstod TS fråga, inte en undran vad dp är..

    Default? Kanske inte men gjort det med min fru (två i fittan) och frun i ett par vi träffar (en i varje hål)...
  • Äldre 19 May 08:50
    #4

    Vad man ska göra??
    Njuta såklart

  • 100kgp­appa
    Äldre 19 May 08:57
    #5

    Har du genomfört DP:n, eller ska ni, och är det tips för själva genomförandet, eller tips hur du ska hantera att din kompis erbjuder dig avancerad sex tillsammans med andra?

    Själva tekniken kan jag tipsa om. Den killen med störst kuk ligger på rygg, med benen ihop. Du gränslar honom och tar honom i fittan. Den andra killen tar dig bakifrån analt.

    Se till att värm upp ordentligt innan, kör gärna lite analt innan ni kör dubbelt, då brukar det gå lite smidigare.

    Sen är det bara att njuta, DP är fantastiskt när man får till det.

  • center­MAX
    Äldre 19 May 12:33
    #6
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2017-05-19 04:55:27 följande:
    Tror ? Menade att hen inte förstod TS fråga, inte en undran vad dp är..

    Default? Kanske inte men gjort det med min fru (två i fittan) och frun i ett par vi träffar (en i varje hål)...
    jag har alltid undrat över en sak. jag har tittat på en del porr nu under tiden som jag varit singel de senaste månaderna och undrat om det verkligen inte blir stelt när en kille ligger under och en annan på och tjejen i mitten? 

    alltså, känns det inte lite konstigt, åtminstone? eller använder ni alkohol för att hantera det? 
  • Äldre 19 May 13:48
    #7
    centerMAX skrev 2017-05-19 12:33:00 följande:
    jag har alltid undrat över en sak. jag har tittat på en del porr nu under tiden som jag varit singel de senaste månaderna och undrat om det verkligen inte blir stelt när en kille ligger under och en annan på och tjejen i mitten? 

    alltså, känns det inte lite konstigt, åtminstone? eller använder ni alkohol för att hantera det? 
    Nej, varför det? Varje kille fokuserar ju på kvinnan.
    Men klarar man inte av en naken kille i samma rum blir det ju problem...
  • Anonym (Mr Prefec­t)
    Äldre 19 May 14:03
    #8
    centerMAX skrev 2017-05-19 12:33:00 följande:
    jag har alltid undrat över en sak. jag har tittat på en del porr nu under tiden som jag varit singel de senaste månaderna och undrat om det verkligen inte blir stelt när en kille ligger under och en annan på och tjejen i mitten? 

    alltså, känns det inte lite konstigt, åtminstone? eller använder ni alkohol för att hantera det? 
    Det underlättar ju om man är bisexuell, men i övrigt håller jag med ovan..
    No dp for you!!
    ;)
  • Anonym (Mr Prefec­t)
    Äldre 19 May 14:06
    #9
    centerMAX skrev 2017-05-19 12:33:00 följande:
    jag har alltid undrat över en sak. jag har tittat på en del porr nu under tiden som jag varit singel de senaste månaderna och undrat om det verkligen inte blir stelt när en kille ligger under och en annan på och tjejen i mitten? 

    alltså, känns det inte lite konstigt, åtminstone? eller använder ni alkohol för att hantera det? 
    Dessutom, om man är två kukar i fittan så oroar man sig nog inte om att en kille ligger under med kvinnan i mitten ;)
  • Anonym (Grues­ome)
    Äldre 19 May 14:12
    #10

    Sex är något man deltar i, inte något man blir utsatt för.


    En ofrivillig DP ska polisanmälas. En frivillig DP är ungefär lika svårt att hantera som vilket annat sex som helst. Jag tror att kvinnan mest ligger still faktiskt. Kom ihåg mycket glidmedel.

Svar på tråden DP av bästis