Singel för alltid?
Du skriver att de killarna du inte får några känslor för alla är väldigt bra killar, fysiskt attraktiva och bra människor, ändå händer inget. Du poängterar att du tycker bra om dom, samtidigt lyfter du fram att du är bombsnygg och allmänbildad, vilket jag inte betvivlar.
Men det är väldigt intressant att du just väljer att skriva att vänner beskriver dig som bombsnygg. Du skriver inte att du är bombsnygg vilket vittnar om en osäkerhet. Andras åsikter väger tyngre än dina egna.
Kanske är det väldigt dålig självsäkerhet som är grunden i problemet? Du blir osäker när killarna visar känslor för dig,jag tror att du har problem att värdera ditt egenvärde, du blir osäker för du förstår inte varför dom här killarna blir attraherade av dig, det gör dig rädd och du drar dig undan.
Du behöver fundera på varför du är så osäker kring ditt eget värde, du tycks inte vara riktigt säker på din egen attraktionskraft, något får dig att tvivla.
Jag tycker att du borde försöka komma till rätta med grundproblemet, din dåliga självkänsla.