• Anonym (Amand­a)
    Äldre 6 Jun 22:05
    4049 visningar
    12 svar
    12
    4049

    Hur kommer man över någon??

    Vad ska jag börja? Jag träffade en kille för ett tag sedan. Det klickade direkt och vi har flirtat ett tag, från båda håll. Det är något jag sällan upplevt.

    Han har alltid varit mer på än mig, han gillar mig helt klart och när jag rätt ut hur jag känner äntligen och kommit fram till att jag är nog kär i honom så får han kalla fötter.

    Han säger att han verkligen gillar mig men att han inte är ute efter något just nu.

    Visst jag är glad att jag fick veta det nu men jag är verkligen kär ihonom. Hur kommer man över någon som man inte kan sluta tänka på. Jag vet ju att han innerst inne gillar mig med men vissa omständigheter runt omkring skämmer honom och därför backar han.

    Jag kommer inte tjata utan jag går vidare med mitt liv. Det bara känns sjukt jobbigt just nu ????

  • Svar på tråden Hur kommer man över någon??
  • Anonym (Amand­a) Trådstartaren
    Äldre 7 Jun 12:40
    #3

    Jag har bestämt mig för att bara gå vidare.

    Jag har tagit bort personen från allt så jag inte kontaktar människan igen när man har en svag stund. Det är lättare på dagarna än på kvällarna.

    Life goes on....

  • Anonym (Amand­a) Trådstartaren
    Äldre 7 Jun 20:59
    #4

    Okej... NU är jag jättenära att skriva att jag saknar honom och det tänker jag inte göra för han gjorde det solklart för mig att det inte är aktuellt så jag skriver här istället.

    Jag fixar detta, jag är en stark tjej. Jag saknar honom...jag vill skicka ett mess att jag tänker på honom. Faaaaan vad patetisk jag är!

  • Anonym (Amand­a) Trådstartaren
    Äldre 8 Jun 22:13
    #5

    Ingen som har lite pepp till mig?

    Jag såg honom idag vid ica. Jag gick inte ur bilen. Han såg glad ut! Det är nog bara jag som lider. ????

  • Anonym (Amand­a) Trådstartaren
    Äldre 8 Jun 22:56
    #9

    Jag tänker inte krypa efter honom. Jag vet inte vad jag ska göra bara. Har en ständig klump i magen. Äter dåligt. Grubblar mycket.

    Jobbar osv men han är ständigt i mina tankar. Jag vill radera honom därifrån.

    Jag försöker undvika honom. Vi bor i samma by. Han såg inte mig som tur är. Jag vet inte hur jag ska bete mig om vi skulle stöta in i varann.

  • Anonym (Amand­a) Trådstartaren
    Äldre 9 Jun 21:14
    #10

    Jaha nu har jag skrivit till honom. Jag är så jävla tragisk!!!????????????????????????????????????????????????

Svar på tråden Hur kommer man över någon??