Inlägg från: Anonym (Hår!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hår!)

Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?

Jag har inte, som många här, några fördomar kring vad kort hår på kvinnor signalerar, men jag tycker att lite längre hår på en kvinna alltid är mer attraktivt än kortare hår.

När kvinnor klipper sig riktigt kort så förlorar de mycket av sin kvinnlighet i mina ögon. Därför skulle jag aldrig ens reflektera över att dejta en kvinna med kort hår. Nu har jag inte använt Tinder, men om jag hade gjort det, så hade jag svept alla korthåriga åt vänster.

• Anonym (Hår!)
    Anonym (Hmm) skrev 2019-06-24 22:32:43 följande:

I min ålder (50 +) är "karl-frisyr" mer känt som klimakterie-frisyr, haha
    Är verkligen inte snyggt. Värst av allt är nog udda slingor och
    färger ... och att lämna några jävla stripor framför öronen.
    Som någon sorts polisonger, hahahahaha

Haha... ja, och sen ska det vara spretigt också och då menar de att det är sexigt.
  • Anonym (Hår!)

Jag har också hört argumentet att det är fult med långt grått hår och därför måste äldre kvinnor klippa sig kort. Men det kan jag inte hålla med om. Det kan vara fantastiskt vackert med lång grått hår!

• Anonym (Hår!)

Är egentligen ganska ointressant att diskutera. Alla tycker olika och har man tur så hittar man en partner som har samma åsikt om det mesta som man själv. Hår är en detalj bland många.

Men utseendet är ju det första man möts av, så visst har det betydelse vilken frisyr en kvinna har. Jag skulle aldrig stöta på en med kort hår, så är det bara.

Svar på tråden Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?