Inlägg från: Anonym (I undantagsfall) |Visa alla inlägg
  • Anonym (I undantagsfall)

Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?

Det finns kvinnor som är snygga i kort hår och då blir det hetare än någon som bara har ok kropp och långt fint hår men egentligen ett fult ansikte (om hon hade rakat huvudet). Men dom flesta har inte vackra ansikten så generellt är det då viktigt att hon är vältränad och har fint hår, så långt som möjligt.

Undantag är sjukt heta som tex Natalie Portman, Winona Ryder och Sinead O Connor. Vet inte ett enda exempel år 2019 men det finns ingen som har ett vackert ansikte idag med alla fula injektioner i läppar och kinder.

Anonym (H) skrev 2019-06-25 13:21:35 följande:

Oftast är det små och korta kvinnor med små och lätta ansiktsdrag som passar i kort hår. Precis som kvinnorna som du visar på bild. Själv är jag 180cm med stora och fylliga drag i ansiktet.. Skulle aldrig passa i kort hår. Det blir för stor kontrast mot mina drag.

Menar du att du är svullen och har grova, manliga drag?

För både WR, SOC och NP har väldigt distinkta drag. Inte jättesmå näsor. Nätta säger du, vackra säger jag.

Det var ju det jag sa, att endast i undantagsfall passar kvinnor med mycket vackra ansikten i kort hår.
    Anonym (tjena) skrev 2019-06-25 13:43:23 följande:

Visst dessa är snygga kvinnor med bra ansiktsdrag och vackra kroppar att de är attraktiva i vilken frisyr som helst. Men det roliga är att samtliga på listan är ännu sexigare när de haft långt hår.

Håller inte med om det. Winona Ryder ser inget speciellt ut i långt hår.

Hon är faktiskt mycket vackrare i kort, håret är inte i vägen, man ser hur vacker hon är.

Sinead O Connor i långt hår ser mer ?vanlig? ut. Med kort är hon (var) wow.

Anonym (Fult) skrev 2019-06-25 21:01:28 följande:

Jag Tycker att dom är mycket vackrare i långt hår.

Inte en chans. Du är bara envis nu.
    Anonym (Roosh) skrev 2019-06-25 21:34:42 följande:

Här är Kim med kanske världens bästa kvinnliga hormonsystem som gett henne en kropp som nog ger över 90% av alla tonårspojkar stånd direkt om de bara ser henne.

En sån kvinna passar bara i långt hår.

Usch. Kvinnlig? Hon ser ut som nån som gjort 300 operationer. Jag hade inte fått stånd ens som tonårspojke av det där fettot.

När jag var tonårspojke fick jag stånd av det här...

Hahaha

Anonym (H) skrev 2019-06-25 21:53:47 följande:

Menar absolut inte att jag är svullen, men jag är både längre och större än de där NÄTTA kvinnorna. Jag har stora ögon, fylliga läppar, höga breda kindben och en bredare näsa än vad de har. En kort frisyr utan volym blir kontrast på mig då frisyren inte följer mina linjer. På de där kvinnorna passar en kortklippt frisyr bra då den följer deras linjer.. Små nätta linjer. Hade de haft en stor näsa så hade den sett större ut. Hade de haft ett större huvud så hade huvudet sett ännu större ut. Förstår du ens?

Jo men dom har rätt stora näsor, speciellt O?Connor. Om du menar att du ser ut som Gisele Bündschen så förstår jag för hon måste ha långt, blondt hår och vara lättklädd för att se bra ut.
    Anonym (Roosh) skrev 2019-06-25 22:02:09 följande:

Tala för dig själv, jag har ribba, och kommer drömma om den röven inatt bara för att jag jagade rätt på bilderna.

Hon är inte konstgjord, det är gener och hårt arbete och smink. Hon är 38, hon såg inte mindre lockande ut vid 18, fast smalare och inte groteskt sminkad, men ju äldre tjejer blir ju mer smink använder de.

Jag har varit med några tjejer som såg ut sådär, varav en kort fling, och en flickvän, den enda förhållandet jag haft där inte jag gjorde slut, när det tog slut var jag lika ynklig som andra män, jag blev exakt vad jag kämpat för att undvika hela livet. Vackra kvinnor kan ha en obehaglig effekt på en man så du är klok som understryker fördelarna med "vanliga" kvinnor, de är en mans bästa vän.

Du skriver precis som längdtjejen och jag tror att du är en kvinna själv.
    Anonym (Roosh) skrev 2019-06-25 22:27:03 följande:

Skakira är klass, bra substantiell röv och helt fantastiskt hår.

Den som föredrar Britneys smala röv framför Kims är nog däremot smygbög och borde ta mod till sig.

När jag var en tonårspojke skrev jag. Du påstod att varenda tonårskille får ribba av Kardashiankärringen.

Om det är nån som är smygbög så är det väl du som överkompenserar så in i helvete för att verka hetero.

Finns inte en kvinna som ser ut som Kim K naken utan att ha opererat in fotbollar i rumpan och sugit ut 20 liter fett från midjan, det är inte kvinnligt, det är fake.

Som sagt, jag har inte samma smak nu som när jag var 16 men Britney har en väldigt typisk tjejkropp...

Svar på tråden Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?