Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?

Ja, min sambo har klart och tydligt markerat att han INTE tycker om kort hår, inte heller lugg. Tur för honom då att jag aldrig någonsin skulle passa i varken kort hår eller lugg.. Men jag är avundsjuk på de som passar i det! Verkar så förbannat skönt att bara kunna klippa håret kort och se ascool ut i det..

• Anonym (H)
    Anonym (I undantagsfall) skrev 2019-06-25 12:39:03 följande:

Det finns kvinnor som är snygga i kort hår och då blir det hetare än någon som bara har ok kropp och långt fint hår men egentligen ett fult ansikte (om hon hade rakat huvudet). Men dom flesta har inte vackra ansikten så generellt är det då viktigt att hon är vältränad och har fint hår, så långt som möjligt.

Undantag är sjukt heta som tex Natalie Portman, Winona Ryder och Sinead O Connor. Vet inte ett enda exempel år 2019 men det finns ingen som har ett vackert ansikte idag med alla fula injektioner i läppar och kinder.

Oftast är det små och korta kvinnor med små och lätta ansiktsdrag som passar i kort hår. Precis som kvinnorna som du visar på bild. Själv är jag 180cm med stora och fylliga drag i ansiktet.. Skulle aldrig passa i kort hår. Det blir för stor kontrast mot mina drag.
  • Anonym (H)
    Anonym (I undantagsfall) skrev 2019-06-25 20:54:00 följande:

Menar du att du är svullen och har grova, manliga drag?

För både WR, SOC och NP har väldigt distinkta drag. Inte jättesmå näsor. Nätta säger du, vackra säger jag.

Det var ju det jag sa, att endast i undantagsfall passar kvinnor med mycket vackra ansikten i kort hår.

Menar absolut inte att jag är svullen, men jag är både längre och större än de där NÄTTA kvinnorna. Jag har stora ögon, fylliga läppar, höga breda kindben och en bredare näsa än vad de har. En kort frisyr utan volym blir kontrast på mig då frisyren inte följer mina linjer. På de där kvinnorna passar en kortklippt frisyr bra då den följer deras linjer.. Små nätta linjer. Hade de haft en stor näsa så hade den sett större ut. Hade de haft ett större huvud så hade huvudet sett ännu större ut. Förstår du ens?
Svar på tråden Avtändande med kvinnor som har kort hår (frisyr)?