• Äldre 8 Jun 11:03
    8309 visningar
    4 svar
    4
    8309

    dejtar / smärta

    Hej alla! är ny här och tänkte rådfråga er lite. vet inte  hur jag ska börja men sammanfattar mig lite smått utan att allt ska låta helt fel, iallafall är en 2 barnsmamma på snart 21 år, haft partner i många år men tog slut för flera månader sedan och har nu börjat " dejta " en kille,  jättetrevlig  äldre  kille och är perfekt på alla sätt och vis MEN  när vi skulle gå steget vidare efter ett par glas så upptäckte jag då till min förvåning denna ENORMA kuken han har haha, och jag har väl varit rätt aktiv i mina " Yngre" dagar och haft både stora och små  men denna är  verkligen för stor (  gillar större ) MEN det går knappt få in den utan att det känns som  1000 nålar där nere och verkligen svider när han försöker, vet inte riktigt vad det kan vara  eller hur någon skulle kunna " Hjälpa" mig med detta problem . går det träna upp eller får man helt enkelt bita ihop och " vänja" sig  ? // fundersam tjej :)

  • Svar på tråden dejtar / smärta
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 8 Jun 11:08
    #1

    Att träna upp och vänja sig är väl samma sak? :) Eller menar du vänja sig vid smärtan? Det ska du inte göra. Hur stor är den? Tänker att det är rätt stor skillnad på om den är stor eller enorm. Det är i omkrets du menar att det gör ont väl? Inte så han sticker in den för långt? För det är nog svårare/omöjligt att träna, då får han hålla tillbaks och inte sticka in hela.

    Sedan verkar det som slidan är längre vid olika punkter i menscykeln så det kan gå bättre vid annat tillfälle om det är det som är problemet.

  • Äldre 8 Jun 11:21
    #2

    Min erfarenhet är att fittor i allmänhet är anpassningsbara. Min nuvarande tyckte min var för stor (främst då på längden) i början av vår relation och fick ont när jag kom in för långt. Det problemet har dock försvunnit nu.

    Om det känns som tusen nålar så låter det mer som friktionsproblem. Är du tillräckligt våt och kåt? Har ni testat att använda lite glidmedel?

  • Äldre 8 Jun 11:25
    #3

    Hejsan!

    ja kanske jag som är lite kass på skriva osv haha men jag menade att liksom "vänja" sig eller  hur man ska säga, har ju som sagt vart med större innan men inget som denna,   att den kommer för långt in är jag tveksam på då jag inte får in den långt alls pga att den är så grov, oj jag vet faktiskt inte hur stor exakt men utan att överdriva så är den säkert runt 27-30 cm lång och grovleken vet jag inte mer än att jag inte når runt med fingrarna runt den, man har väl haft lite " fantasier" om en man i den storleken men just nu när jag väl mött en som har det så är det bara aj aj och inget skönt alls. och jag  är inte "trång" eller så utan han är bara helt enkelt för stort och ja vad ska man göra om man inte direkt kan njuta,  visst nu är inte sex det viktigaste men någon gång vill man ju mysa till det och inte bara ha ont :)

  • Äldre 8 Jun 11:28
    #4

    ja jag har varit väldigt våt och även mycket förspel med tunga och fingrar  men den går verkligen inte in för gör för ont,  som jag skrev innan har jag varit med större också men denna  känns nästan och ser framförallt "överdrivet" stor ut som man ser på " filmer" haha..   så vet inte riktigt hur man gör, min f.d kille var  ganska liten men har ju fött 2 barn så är ju inte " oskuldstrång".  kanske låter som man överdriver lite men den är verkligen överdrivet lång och grov :s

Svar på tråden dejtar / smärta