• Anonym (nyfiken)

    preggo

    Myt eller sant.. har hög gravida mer aptit på sex,, eller gravida överhuvud taget

  • Svar på tråden preggo
  • Anonym (Hulda)

    Vissa får mer andra mindre medans det finns de som tuffar på som vanligt.

  • Anonym (nyfiken)

    Min tjej är nästan aldrig kåt men när hon blev gravid då va hon kåt ständigt och jag trodde att hon bara spelade,, så ja började undra om gravida tjejer blev kåtare på något sätt, men det va bara positivt att hon ville ha sex hela tiden, nu när hon inte e gravid så e hon tillbaka till sitt normala och inte vilja så ofta..tråkigt att hon måste vara gravid för att vilja lite mer.

  • Anonym (lite salt)

    Jag var tokkåt v. 18- v. 35. De första veckorna var jag jättetrött och illamående, och de sista veckorna tung och svettig och uppblåst, men så sexsugen som jag var under mitten på graviditeten har jag aldrig varit.

  • Anonym (lite salt)

    Jag var tokkåt v. 18- v. 35. De första veckorna var jag jättetrött och illamående, och de sista veckorna tung och svettig och uppblåst, men så sexsugen som jag var under mitten på graviditeten har jag aldrig varit.


    Anonym (nyfiken) skrev 2017-06-10 22:01:12 följande:

    Min tjej är nästan aldrig kåt men när hon blev gravid då va hon kåt ständigt och jag trodde att hon bara spelade,, så ja började undra om gravida tjejer blev kåtare på något sätt, men det va bara positivt att hon ville ha sex hela tiden, nu när hon inte e gravid så e hon tillbaka till sitt normala och inte vilja så ofta..tråkigt att hon måste vara gravid för att vilja lite mer.


    Tråkigt att du inte kan uppskatta din flickvän som hon är.
  • Anonym (nyfiken)

    Tänk om man kunde köpa tabletter som skulle göra kvinnan tok kåt som hon är gravid i dom veckorna som tjejerna blir när dom e som kåtast i dom gravid veckorna då hadde jag köpt dom för bägges skull hehe..

Svar på tråden preggo