• Anonym (Funderarn)

Berättar ni att ni är otrogna

Ni som är otrogna, berättar ni det för den ni är otrogen med?

Tänker inte en gångs otrohet, utan att det är någon ni träffar/dejtar och även har sex med trots att ni har en annan relation. Om personen misstänker er och ber er vara ärliga, berättar ni då? Motivera gärna ert svar med hur ni tänker.

• Svar på tråden Berättar ni att ni är otrogna
  • Anonym (Otrogen man)

Jag är helt öppen med att jag inte är singel, så kvinnorna är helt medvetna om det från första början. Varför dölja det? Har träffat gifta kvinnor, sambos, särbos och singlar.

• Anonym (What)

Frågan är ju varför man är otrogen och varför man inte berättar det för sin partner så att man kan bli dumpad?

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Funderarn) skrev 2017-06-11 21:00:29 följande:

Ni som är otrogna, berättar ni det för den ni är otrogen med?

Tänker inte en gångs otrohet, utan att det är någon ni träffar/dejtar och även har sex med trots att ni har en annan relation. Om personen misstänker er och ber er vara ärliga, berättar ni då? Motivera gärna ert svar med hur ni tänker.

Är inte otrogen då jag får ligga med andra under vissa villkor. Men en av männen jag ligger med är otrogen och tror att jag också är det... ;)
  • Anonym (lutigkurre)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-06-12 06:51:30 följande:
    Är inte otrogen då jag får ligga med andra under vissa villkor. Men en av männen jag ligger med är otrogen och tror att jag också är det... ;)
    Och det tycker du är lustigt? 
  • Anonym (Förstår inte)

Varför inte ge upp sin partner om man är otrogen? Vidrigt svek mot sin partner

• Anonym (Otrogen man)
    Anonym (What) skrev 2017-06-12 00:18:04 följande:

Frågan är ju varför man är otrogen och varför man inte berättar det för sin partner så att man kan bli dumpad?

Där vaknade moraltrollen. Kort svar: Det angår inte dig.
  • Anonym (lutigkurre)
    Anonym (Otrogen man) skrev 2017-06-12 10:57:59 följande:
    Där vaknade moraltrollen. Kort svar: Det angår inte dig.
    Kort svar, jo det gör det när man lägger ut sitt skit i ÖPPNA trådar, då angår det precis alla som läser
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (lutigkurre) skrev 2017-06-12 11:08:53 följande:
    Kort svar, jo det gör det när man lägger ut sitt skit i ÖPPNA trådar, då angår det precis alla som läser
    Nu är du off topic. Vänligen lös trådens första inlägg och håll dig till ämnet. Passar inte det har du möjlighet att starta en egen tråd med valfritt ämne.
  • Anonym (ja)

Jag berättar att jag är otrogen ja, och jag ser det som en fördel om mannen jag har sex med också är i förhållande eller gift. Då har vi båda en anledning att vara diskreta, och han blir förhoppningsvis inte allt för förälskad, utan tar det för vad det är - sex.

• Anonym (lutigkurre)
    Anonym (Otrogen man) skrev 2017-06-12 11:16:25 följande:
    Nu är du off topic. Vänligen lös trådens första inlägg och håll dig till ämnet. Passar inte det har du möjlighet att starta en egen tråd med valfritt ämne.
    DET är däremot en helt annan sak än att påstå att "det angår inte dig", för det är som sagt ett rätt löjligt påstående när man väljer att lägga ut saker på öppna trådar, då får man liksom räkna med att folk kommer ha åsikter. 
Svar på tråden Berättar ni att ni är otrogna